|
Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Consumabilele sunt pasiunea noastra! Vanzari online: www.mediatec.ro
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
vali.iacov
Data înscrierii: 11/Apr/2010 Mesaje: 3 Locație: Corbeanca, Ilfov
|
Trimis: Dum Apr 11, 2010 6:43 pm Titlul subiectului: Problema SAMSUNG ML-2010P |
|
|
Salutare
Nou pe forum, cer ajutor si lamuriri.
Problema este cu o imprimanta laser alb-negru Samsung ML-2010P. A stat o perioada destul de lunga (vreo 3-4 luni) nefolosita. I s-a reincarcat tonerul, si acum face o figura. O pornesc, se incalzeste, e "pe verde", iar cand dau print din computer trage pagina pana la jumatate, se opreste si se aprinde becul rosu. Trebuie sa trag pagina inapoi, sa deschid capacul din fata si sa-l inchid si trece iar pe verde. Dar la fiecare printare face la fel. Din cand in cand scoate o singura pagina, iar la urmatoarea face la fel.
Care ar fi problema si rezolvarea?
Va multumesc anticipat tuturor! |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Apr 12, 2010 8:50 am Titlul subiectului: |
|
|
Din pacate trebuie sa-ti dau vestea proasta ca in multe cazuri (foarte multe!), dupa maxim 30 de printari ML-2010 ori da eroare de fuser (cuptor) ori blocheaza hartia la jumatate, ca si in cazul tau.
Atat eu cat si altii din lume au sesizat la Samsung insusi neregula, insa nu s-a rezolvat nimic, orice solutie de remediere costand mai mult decat imprimanta cu totul.
In acest sens iti citez un post de pe alt forum, uite aici:
Citat: | samsung ml 2010
by amateurthinker - 27.03.2010 19:25 In reply to: help! fuser error w/ Samsung ML-2010 by BrOnXbOmBr21
I have had more than 7 of these printers.. bought on sale at buy**** and staples... and given to family members and friends.. Sadly the story is always the same.
At first they work fine.. but in as little as a week or two you either get fuser error which is the kiss of death... or the paper jam light as the paper goes halfway in and then just stops.
Now I've spoken to Samsung about this and they just stonewall you!!
Exactly what I mean by that is any solution generally costs more than what you paid for the printer new!
I had the fuser error after no more than 30 prints total on the machine and since it was a NEW MACHINE but had been sitting unopened in the box for over a year SAMSUNG WOULD DO NOTHNIG EXCEPT talk in circles telling me to PAY MORE THAN IT COST NEW!!
REMEMBER... this was after only 30 prints total on the machine!!!!
I think there should be a public YOUTUBE video session of people taking Samsung products and throwing them out the window, smashing below,.. to the music/soundtrack of their customer support giving useless excuses that cost more than the product did in the first place.
I've written to three different addresses for higher up help at Samsung and they have never got back to me.
Samsung USA is managed by Korean transplants who SEEM NOT TO CARE the way you might expect an executive from a US firm would.
Their corporate culture apparently is aloof and unresponsive to consumer sentiments. |
|
|
Sus |
|
|
vali.iacov
Data înscrierii: 11/Apr/2010 Mesaje: 3 Locație: Corbeanca, Ilfov
|
Trimis: Lun Apr 12, 2010 9:21 am Titlul subiectului: |
|
|
deci sa inteleg ca nu se mai poate face nimic cu problema asta? pot sa iau imprimanta si sa dau cu ea de pamant asa cum spunea respectivul pe forumul acela?
ar fi tare...a fost folosita de cateva ori, doar tonerul primit la cumparare a fost golit deci...chiar foarte putin...
daca totusi exista o rezolvare sigura, care ar fi aceasta? e imprimanta prietenei si vreau sa ii expun problema clar, ca sa inteleaga ca nu are rost sa o ducem la un service.
Multumesc pentru raspuns, nu stiu de ce dar ma asteptam la el ) |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Apr 12, 2010 10:37 am Titlul subiectului: |
|
|
Dar daca a fost fol de atat de putine ori, nu inseamna ca e inca in garantie? Da-le-o sa se chinuie tata lor cu ea, adica la service autorizat, in garantie, etc. |
|
Sus |
|
|
vali.iacov
Data înscrierii: 11/Apr/2010 Mesaje: 3 Locație: Corbeanca, Ilfov
|
Trimis: Lun Apr 12, 2010 10:45 am Titlul subiectului: |
|
|
a iesit din garantie din pacate, asta e, ne reprofilam pe HP sau Lexmark.
Sau, merita lexmark?Parca mai repede as da mai multi bani pe calitate, decat sa fac economie si sa ma trezesc cu alte probleme.
Multumesc inca o data pentru raspunsuri!
O zi buna sa aveti in continuare! |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
|
|