|
Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Consumabilele sunt pasiunea noastra! Vanzari online: www.mediatec.ro
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
VictorChis
Data înscrierii: 28/Oct/2008 Mesaje: 4
|
Trimis: Mar Oct 28, 2008 6:35 pm Titlul subiectului: Problema cu imprimanta Epson DX 4400... |
|
|
Am cumparat cartuse compatibile TESEN toate culorile si imi imprima gresit...in loc de albastru imi printeaza alb...in loc de roz imi printeaza violet...si asa mai departe...in plus...dupa ce am printat scris (documente) in jur de 8 pagini...imi arata cartusul negru mai mult de jumatate golit.la fel si culorile...dupa doar curatarea capului imprimantei...mi-a scazut din cartus semnificativ...in jur de 2 % din el.Va rog o mana de ajutor. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mie Oct 29, 2008 8:52 am Titlul subiectului: Re: Problema cu imprimanta Epson DX 4400... |
|
|
VictorChis a scris: | Am cumparat cartuse compatibile TESEN toate culorile si imi imprima gresit...in loc de albastru imi printeaza alb...in loc de roz imi printeaza violet...si asa mai departe...in plus...dupa ce am printat scris (documente) in jur de 8 pagini...imi arata cartusul negru mai mult de jumatate golit.la fel si culorile...dupa doar curatarea capului imprimantei...mi-a scazut din cartus semnificativ...in jur de 2 % din el.Va rog o mana de ajutor. |
Pun ca si conditie axiomatica faptul ca le-ai instalat corect. In acest caz intra in proprietatile imprimantei si scoate o pagina de test, apoi pune cartusele din nou in ambalajele tessen si ia legatura cu dept. vanzari de care apartii, respectiv cu
Arad:
tel./fax: 0257.282.844
mobil: 0788.198.972, 0744.973.114
email: arad@mediatec.ro
ID mes si skype gasesti aici: http://****mediatec.ro/contact
, asta pentru judetele Arad, Alba, Bihor, Caras-Severin, Gorj, Hunedoara, Maramures, Satu Mare, Salaj, Timis;
sau cu Bucuresti pentru restul judetelor din tara:
Email: bucuresti@mediatec.ro
Tel.: 021.456.06.20 / 021.423.22.21
Fax: 021.456.06.23
Le spui ca ai cartusele defecte, si ca ai pregatiti coletul cu cartusele (in ambalaje), foaia de test si factura pe care ai primit-o cu ocazia livrarii. Mediatec Team inlocuieste produsele defecte fara costuri suplimentare.
Va trimite curier la tine sa preia cartusele defecte si le va testa exact pe tipul tau de imprimanta. Daca sunt intr-adevar defecte, ti se vor inlocui foarte repede, fara costuri suplimentare.
Repet, asta pornind de la premisa ca le-ai instalat corect. Pentru ca odata ajunse inapoi la Bucuresti, cartusele vor fi testate de catre departamentul abilitat. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mie Oct 29, 2008 9:10 am Titlul subiectului: |
|
|
Intre timp am aflat ca sunteti arondat zonei vest, se ia legatura cu dvs. in cursul acestei dimineti pentru reglementarea problemei.
Uitasem sa mai spun ceva:
Faptul ca cerneala scade simtitor la head cleaning e ceva normal, in cadrul procesului cu pricina se evacueaza fortat o cantitate destul de mare de cernela prin capul de printare in scopul inlaturarii eventualelor impuritati sau fragmente de cernelala uscata (daca sunt), deci fiecare ciclu de curatare consuma, intr-adevar, intre 2 si 3% din capacitatea cartusului, functie de profunzimea curatarii solicitata (nu stiu exact la epsonul dvs dar la alte imprimante exista cleaning sau deep cleaning, cel din urma consumand si pana la 5% din cerneala).
Una peste alta, astazi sau maine va fi trimis la dvs curier pentru ridicarea cartuselor si expedierea de urgenta la Bucuresti pentru testare, asta inseamna ca in max 2 zile de la trimitere avem raspunsulsi luam masurile care se impun in consecinta. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
|
|