|
Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Consumabilele sunt pasiunea noastra! Vanzari online: www.mediatec.ro
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
proflog
Data înscrierii: 22/Ian/2009 Mesaje: 1 Locație: Arad
|
Trimis: Joi Ian 22, 2009 9:10 pm Titlul subiectului: Konica Minolta 130F |
|
|
Salutare tuturor
Recent, m-am lovit de o problema, de care intre timp am scapat, contra cost, cu ajutorul unui coleg din Arad, dar care nu a avut bunavoita sa imi si spuna cum se remediaza...
Concret: un client de-al meu, cu un multifunctional Konica Minolta Bizhub 130F, in anumite momente, cand vroia sa trimita un fax, primea pe display un mesaj de "Call for service", fara nici un alt cod de eroare, dupa care aparatul se bloca, si pornea la un moment total aleator, ales de el. Defectiunea putea sa tina cateva minute, sau cateva ore, dupa spusele clientului.
Astept parerile voastre, ce putea sa fie, si eventual, pentru a consemna la arhiva, as aprecia daca cineva ar fi atat de binevoitor sa posteze si o rezolvare.
Multumesc mult,
Mihai. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Vin Ian 23, 2009 9:55 am Titlul subiectului: Cauze EROARE Minolta BizHub 130F CALL FOR SERVICE |
|
|
Nu a fost secretomanie, nici lipsa de bunavointa din partea Aradeanului. Si nu spun asta pt ca depozitul Zona Vest e in Arad (sic!), ci pentru ca e real.
Prin bunavointa celui mai tare maestru in copiatoare din zona (maestrul Gigi Cresta) am aflat ca eroarea respectiva e boala specifica la bizhub-urile 130F si se datoreaza faptului ca sistemul lampa - senzor cantitate de lumina e foarte prost calibrat, in sensul ca orice firicele de praf ajunse pe-acolo, in mod normal nederanjante la alte copiatoare cu sau fara fax, declanseaza aceasta eroare.
Ce sa-ti spuna omu? Ca ti-a curatat tot sistemul, lampa, sticla, tot ce-i acolo, si eroarea a disparut? Si cu ce te ajuta asta? Ca doar nu e sa faci tu curatenia aia data viitoare, o face tot un specialist ca e treaba de profunzime, nu de dat cu mopu...
Deci, concluzia, ca poate mai are cineva problema: daca nici dupa curatare profunda (facuta de specialisti!) nu dispare alarma (eroarea) atunci solutia extrema e schimbarea lampii. Nu cred ca a fost cazul tau, ca te costa mai mult si iti comunica aradeanul pe ce ai dat banii.
Vestea proasta e ca data viitoare cand prinde cateva firicele de praf, iarasi are sa-ti zica acelasi lucru "call for service", din pacate 130 e cu cantec in acea privinta... cam proasta lampa... foarte sensibil calibrat, pui un par de microb pe lampa si repede striga, ca nu mai e destula lumina si tre' sa chemi femeia de servici... ... ... asta e. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Vin Ian 23, 2009 10:05 am Titlul subiectului: |
|
|
Scuze, am recitit post-ul tau si am remarcat ca echipamentul e al unui client de-al tau, deci probabil poti si tu face curatenia cu pricina daca esti in domeniu.
Asa ca imi cer scuze pt expresiile de genul "doar nu o sa faci tu curatenia", "trebuie facuta de un specialist"... etc, scriam cu gandul ca vb cu un utilizator normal, dupa ce am recitit ce ai scris am vazut ca un coleg ti-a rezolvat eroarea si ca scula e a unui client de-al tau.
Deci esti din bransa, acuma stii cauza, si ce e de facut, dai beri multiple la Gigi de la "Terra System" ca el ne-a dat solutia!
Bine, ca daca eram pe faza vedeam "proflog" si ma prindeam si exact cine esti, dar nu apucasem sa beau kafa, deci creeru era inca in stare de hibernare. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
|
|