Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

PROBLEME CANON PIXMA IP 4200

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
gpcsnet



Data înscrierii: 13/Oct/2009
Mesaje: 15

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 12:02 pm    Titlul subiectului: PROBLEME CANON PIXMA IP 4200 Răspunde cu citat (quote)

Am un canon pixma ip4200, cartuse originale refilate si resetate cu chip reseter.
La pornire, dupa apasarea butonului power clipesete led-ul portocaliu de 5 ori intr-o serie de 3 dupa care intra in alta eroare cea in care clipesc alternativ si cel portocaliu si cel verde de 4 ori.

Conform manualului de service ar rezulta cam asa:

Prima eroare:
Operator Call Errors (by Alarm LED Blinking in Orange)
5 times The print head is not installed [1401], or it is not properly
installed (Print head temperature sensor error [1403] / Faulty
EEPROM data of the print head [1405]).
Install the print head properly.
1-

A doua eroare:
Service Call Errors (by Cyclic Blinking in Orange (Alarm LED) and Green
(Power LED), or Alarm LED Lit in Orange)
4 times Purge cam sensor error [5C00] An error occurred in the purge unit.
Replacement
- Purge unit (QM2-2299)
- Logic board ass'y (QM2-2745)*1
-------------------------------------------
Daca are cineva vre-o idee sau daca a mai patit asa ceva, il rog sa ne raspunda poate o rezolvam si problema asta.

Spor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 12:21 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

1. Verifica sa nu fi miscat (mecanic) capul din pozitia lui sau sa nu se fi interpus ceva (murdarie etc) intre cap si contacte.

2. Verifica daca nu s-a umplut (desi asta se intampla in mult m mult timp) purge unit-ul.

3. Lucreaza si cu iptool pe imprimanta, vezi daca nu poti reseta aceste erori. link http://rapidshare****/files/225201673/iP-Tool.rar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gpcsnet



Data înscrierii: 13/Oct/2009
Mesaje: 15

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 12:51 pm    Titlul subiectului: Oki doki Răspunde cu citat (quote)

O sa incerc azi sa curat contactele si sa verific la cap pozitia si tot ce tine de el.
O sa ma uit si la purge unit, l-am curatat de curand tot, era full de cerneala, mai avea partea de sus buretele si se umplea de tot, o sa verific daca am deranjat ceva pe acolo.

Cat despre iptool am incercat si cu 0.9.2 din link-ul tau cat si cu 1.1.5 care-l mai aveam si tot nimik, o vede ca model si atat, nimik mai mult.

Am bagat imprimanta si in modul de service:
" tii apasat power si bagi in priza ( se aprinde ledu verde), nu dai drumul la power.
Apesi resume odata tinand power in continuare.
Dai drumul la power.
Imprimanta intra in modul special de service. "

Daca aveti vre-o idee sa pot sa o folosesc cu iptool, pls hit me!

Spor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 1:27 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Uh... pai daca purge unit era full si tu doar l-ai curatat fara a-l reseta, acolo e baiu'!

Hai ca lansez la mausica intrebarea cum se reset eroarea aia, poate are idee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 1:31 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Pana intra mausica, ia de-aici:
Citat:
Here's the ip4200 waste ink full reset options:
1) With the printer power turned off, while pressing
the Resume/Cancel button, press and hold the Power
button. (DO NOT release the buttons. The Power LED
lights in green to indicate that a function is
selectable.)

2) While holding the Power button, release the
resume/Cancel button. (DO NOT release the Power
button.)

3) While holding the Power button, press the
Resume/Cancel button 2 times, and then release both
the Power and Resume/Cancel buttons. (Each time the

Resume/Cancel button is pressed, the Alarm and
Power LEDs light alternately, Alarm in orange and Power
in green, starting with Alarm LED.)

4) When the Power LED lights in green, press the
Resume/Cancel button the specified number of
time(s)
setting).

Time(s) LED indication Function Remarks
0 times Green (Power) Power off When the print head is

not installed, the carriage returns and locks in the

home position capped.
1 time Orange (Alarm) Service test print .
2 times Green (Power) EEPROM information print
3 times Orange (Alarm) EEPROM initialization
4 times Green (Power) Waste ink counter resetting
5 times Orange (Alarm) Destination settings After
entering the destination settings mode, press the
Resume/Cancel button the specified number of time(s)

to select the destination. For detail, see
"Destination settings procedures" below.
6 times Green (Power) Print head deep cleaning
(Cleaning of both black and color)
7 times Orange (Alarm) Reserved
8 times Green (Power) CD / DVD check pattern
9 times Orange (Alarm) CD / DVD print position
correction (horizontal: X direction)
10 times Green (Power) CD / DVD print position
correction (vertical: Y direction)
11 to 13 times Orange, Green, Orange(Alarm,
Power,Alarm) Return to the menu selection
14 times Green (Power) Left margin correction Not used

in servicing.
15 times Orange (Alarm) Return to the menu selection


Time(s) LED indication Destination CD / DVD print
0 times Green (Power) No change of the destination
1 time Orange (Alarm) Japan Supported
2 times Green (Power) Korea Not supported
3 times Orange (Alarm) US Not supported
4 times Green (Power) Europe Supported
5 times Orange (Alarm) Australia Supported
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 1:44 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Imi permit sa citez din conv de pe mess cu mausica:
Citat:

am avut un ix4000 care dupa 25.000 de printuri a dat o sumedenie de erori printre care si waste ink si nu s-a putut scapa de ele numai dupa inlocuirea carului, a capului de printare si a placii logice... nu sunt facute sa mearga o vesnicie


Deci ... daca nu e o eroare mecanica sau nu reusesti sa resetezi nici cu ce ti-am scris mai sus... atunci ia o surubelnita, fixeaz-o in centrul imprimantei, ia un baros de 5kg si trage-i una cu sete...! Garantez ca va merge pe urma... la schrott, tu avand libertatea si linistea spirituala de a-ti cumpara alta noua. Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gpcsnet



Data înscrierii: 13/Oct/2009
Mesaje: 15

MesajTrimis: Mar Mai 31, 2011 5:21 pm    Titlul subiectului: Revenire Răspunde cu citat (quote)

Salutare!
Am rezolvat problema cu a doua eroare:
Service Call Errors (by Cyclic Blinking in Orange (Alarm LED) and Green
(Power LED), or Alarm LED Lit in Orange)
4 times Purge cam sensor error [5C00] An error occurred in the purge unit.
Replacement
- Purge unit (QM2-2299)
- Logic board ass'y (QM2-2745)*1


acum a ramas in prima eroare:
Operator Call Errors (by Alarm LED Blinking in Orange)
5 times The print head is not installed [1401], or it is not properly
installed (Print head temperature sensor error [1403] / Faulty
EEPROM data of the print head [1405]).
Install the print head properly.

Aveti vre-o idee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cissimprimante



Data înscrierii: 31/Ian/2010
Mesaje: 240
Locație: iasi

MesajTrimis: Sâm Iun 04, 2011 6:18 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Deci: erroarea in cauza se refera la o supraincalzire a capului de print. Ca si solutii: ia si verifica-l pe un servetel sa vezi ce amprenta lasa pe hartie, ia si verifica cartusele sa-i dea destula cerneala, iar daca nu merge inseamna ca e ars, si trebuie sa schimbi imprimanta.
_________________
Vanzari si asistenta sisteme ciss.
Yahoo mess: cissimprimante
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community