Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Probleme calitate, garantie, prot. consumatorului

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosminake



Data înscrierii: 25/Ian/2010
Mesaje: 23

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 1:36 am    Titlul subiectului: Probleme calitate, garantie, prot. consumatorului Răspunde cu citat (quote)

addy0716 a scris:
Salut am o imprimanta HP Deskjet F2180, am cumparat un cartus HP 21 de la Depozitul de Calculatoare si acum cand introduc in eu imi apare ca si cum ar fi gol. Cel color imi functioneaza doar cand nu el cel de al negreu conectat. Va rog frumos ma ajuta cineva. O zi buna!

asta e tare ... asta e tare rau!
banuiesc ca era original cartusul.
daca as fi in locul tau, direct la OPC m-as duce, dar nu inainte de a-l testa si pe alta imprimanta, pentru a evita o eventuala situatie penibila.
nu merita niciun fel de deranj din partea ta sa-l repari sau ceva.
deci: test pe alta imprimanta
- if pozitiv, imprimanta ta are o problema
- if negativ, scandal la DC!
-- if pozitiv, bravo, ai rezolvat
-- if negativ, OPC!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
corsar



Data înscrierii: 29/Mai/2009
Mesaje: 58
Locație: iasi

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 9:18 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

salutare

addy0716 daca cartusul e original, cu bonul te duci la vanzator. HP ofera garantie la cartuse pana se termina.
la 21 ai doua variante
1 varianta cu 5 ml
2 varianta cu 19 ml...

daca cartusul e compatibil.....nimeni si nimic nu-ti poate rezolva problema...
dar mai incearca si pe o alta imprimanta cartusul si da un raspuns

sper ca acel cartus sa nu fie refilat....

bafta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 9:50 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

corsar a scris:

daca cartusul e compatibil.....nimeni si nimic nu-ti poate rezolva problema...


Vaaai! corsar tata, ce prostii scoti azi pe tastatura? Auzi la el, daca e compatibil nimeni si.. Shocked
Pai daca e compatibil si defect, tot vanzatorul trebuie sa ti-l schimbe, si daca intampini greutati tot la OPC il trantesti!

Vezi ca confunzi cu altceva, respectiv faptul ca unele firme de originale leaga garantia produsului de utilizarea cartuselor originale. Dar un cartus, ca si un bec sau un badog de bere, daca nu corespund ti le schimba la magazin.

Ca sa nu mai adaug ca folosirea unor cartuse necorespunzatoare poate fi invocata in garantie doar ca motiv de defecte provocate strict de acestea, gen defectari din cauza ca a curs cartusul sau defecte software imprimanta, unde poa sa zica cum ca cartusul compatibil a putut provoca asta.

In SUA acu 5 ani HP a pierdut un proces in instanta pe tema asta, si de-atunci nu mai are voie sa conditioneze garantia de utilizarea de consumabile originale. dar Europa e mereu ci 10~15 ani in urma, asta e.

Concluzie:

Daca mediatec sau oricine altul iti vinde un cartus, nu conteaza ca e compatibil sau original, si nu ti-l recunoaste imprimanta, atunci anunti si ti-l schimbam.

Ai doar doua trei conditii de respectat (cel putin la Mediatec):

1. Sa ne anunti in max 15 de zile de la cumparare la originale si 30 de zile la compatibile
2. Sa ai ambalajul original. Nu incerca sa pui cartusul in alt ambalaj, chiar de acelasi tip, ca nu ti-l mai schimbam cartusul. Ambalajul si cartusul sunt legate la fiecare lot unele de altele prin cod de bare care spune imediat daca cutia e de la alt cartus, chiar daca de acelasi tip.
3. Sa tiparesti o pagina de test in caz ca merge defectuos sau in cazul tau un printscreen cu eroarea cum ca nu se vede cartusul, tiparit (sau pus pe mail).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addy0716



Data înscrierii: 03/Feb/2010
Mesaje: 9

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 10:02 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Va multumesc de sfat am sa incerc la un prieten sa vad daca tot asa face, iar daca nu ma duc la ei sa imi dea alt tonner. O zi buna va doresc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 10:21 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nu... sa iti dea alt cartus, nu tonner.
Toner inseamna praful acela care este in cartusele pt imprimante cu laser. Uneori la cartusele acelea le mai zice "tonere", dar la cartusele cu cerneala nu le zice "toner" niciodata. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
corsar



Data înscrierii: 29/Mai/2009
Mesaje: 58
Locație: iasi

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 10:51 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

cred ca nu m-am exprimat eu bine referitor la acel cartus.....
ma refeream la OPC....atat timp cat producatorul echipamentului spune clar ca ofera garantie numai la produsele originale (HP in cazul de fata) si tu folosesti compatibil, ce poate sa faca OPC-ul....caz care l-am avut de cateva ori....

in cazul in care un cartus compatibil eu i-l iau de la voi si i-l vand la un client, si respectivul vine si spune dupa cateva zile ca acel cartus este defect......caz tare discutabil......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 11:13 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

corsar a scris:
cred ca nu m-am exprimat eu bine referitor la acel cartus.....
ma refeream la OPC....atat timp cat producatorul echipamentului spune clar ca ofera garantie numai la produsele originale (HP in cazul de fata) si tu folosesti compatibil, ce poate sa faca OPC-ul....caz care l-am avut de cateva ori....

in cazul in care un cartus compatibil eu i-l iau de la voi si i-l vand la un client, si respectivul vine si spune dupa cateva zile ca acel cartus este defect......caz tare discutabil......


corsar...
Privesti problema din unghiul nepotrivit.
Tu consideri ca daca nu vede imprimanta cartusul, la OPC mergi si zici "nu merge imprimanta".
In acest caz e clar ca producatorul imprimantei poate invoca in fatza OPC utilizarea de componente neoriginale.

Dar de fapt aici imprimanta merge bine (in fine, aflam de la addy0716 dupa ce incearca hp21 pe alta imprimanta, dupa cum a promis) dar nu merge bine cartusul.
In acest caz reclamatia la OPC se face referitoare la cartus, nu referitoare la imprimanta, caz in care problema se muta la producatorul cartusului.

Exemplu concret:

4 cartuse (black + culori) T071X Inktec compatibile Epson, luate de un tip de la Selgros Timisoara de pe standul care il aveam pe vremuri in acel supermarket. Vede eticheta de importator, cu nr tel si toate, ma suna si imi spune ca imprimanta nu recunoaste cartusele.
In secunda doi il intreb daca poate sa vina a doa zi la giratoriul dinspre iesirea spre Arad, ca oricum aveam drum la Timisoara, el zice da, inhatz un set de alte cartuse, i le dau, alea erau ok (nimerise omu un lot cu chipurile varza), saru'mana si sanatate taica! Nu-l mai complic pe om cu procedura normala, adica da inapoi cartusele la Selgros, sa-ti dea ei altele, sa ni le trimita ei inapoi si tot lantul slabiciunilor...

Sau:
HP-21 compatibil de la Sky, scrie omu' cu cartusul cca 5 pagini dupa care imprimanta nu mai recunoaste cartusul. S-a prajit pur si simplu!
Trimis curier, pe banii Mediatec, cu alt cartus, rugat omu' sa dea curierului cartus ars cu ambalaj si cu ce scrie pe ecran pus la mine pe mail. Toata lumea multumita.

Si asta se intampla cu cca 1~2% din cartuse, o rata de defecte existenta pana si la cartuse originale.

Ultim exemplu:

Ma suna clientul ca un cartus Lex 27 nu scrie magenta.
Noroc ca era de aproape, aduce omul cartusul, il desfac, vad ca compartimentul de magenta e gol (!!!) - atentie, cartus original Lexmark, da? Buretele de la magenta era virgin, alb ca spuma laptelui!... Shocked - ii pun personal in compartiment cerneala Inktec, sigur ca il intreb pe om daca e bai ca am facut asta si daca il mai vrea asa... Omul zice ca da, pt ca oricum urma sa-l refileze la greu, caz inchis.

Deci:

Daca e cartusul defect, reclamam cartusul.
Daca e imprimanta defecta, reclamam imprimanta. Si daca e din cauza ca s-a folosit cartus compatibil, atunci poa sa faca gat producatorul sa zicem, dar nu e cazul aici, daca se confirma ca acel cartus nu merge nici pe imprimanta prietenului acela.

Cel putin, asta e politica Mediatec Team. Nu stiu altii cum sunt... Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
corsar



Data înscrierii: 29/Mai/2009
Mesaje: 58
Locație: iasi

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 12:41 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

da asa este, vad proplema din punct de vedere a service-lui.....
firma la care lucrez asigura serivce pe zona Moldovei la unele marci de imprimante cumparate de la Altex, Domo, Metro....

exemplu...
vine omul cu imprimanta ca nu merge, nu listeaza...el nu stie nimic de imprimante sau cartuse....
constat ca imprimanta nu are nimic dar cartusul fie ca e compatibil fie refilat. in certificat spune clar ca pe perioada garantiei se folosesc numai consumabile originale.....una la mana...
omul nu pricepe nimic din cei spui tu si se duce la OPC....
vin aia sa puna amenzi....tu le arati ca echipamentul nu este defect, ci cartusul are probleme....daca cartusul e nou fie el si compatibil i-l schimba sau nu de unde la cumparat.....dar daca cartusul este refilat, ce mai face omul si OPC-ul in cazul asta...pleaca cu coada intre picioare amandoi.....

am avut cazuri cand cartus original sau compatibil au fost refilate de cateva ori si s-a defectat....iar un scandal intreg....cum sa de nenea atatia bani pe un cartus nou....sa i se schimbe cartusul ca imprimanta mai e in garantie....

un alt caz ciudat ce a avut loc saptamana trecuta.....

imprmanta de o lununa luata se termina cartusul, nenea cu scandal ca el nu a scos decat 20 poze cu acel cartus.......ca daca nu rezolvam cazul el se duce la OPC.....

ce vreau sa remarc ca nici cartusele nici imprimantele nu sunt cumparate de la noi....dar scandalul i-l suportam noi astia care asiguram service-ul....

de aia am un alt unghi de vedere....
si mii de scuze pentru off topic, dar cred ca e bine venita si o discutie de genul asta ca sa vada end user-ul cam cum sta treaba, ca sa stie cui, unde sa se duca in caz de probleme
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 12:51 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nici o problema ca e offtopic, sparg subiectul si-l bag in topic nou.

Ce zici tu e corect pana la un punct, si acela se numeste profesionalism.

La ce ma refer?

In cazul cartuselor noi (indif de origine) ne-am lamurit.

La refilate insa apare alt aspect, si anume:

Orice firma de refill care se respecta il pune pe client sa semneze ca a luat la cunostinta anumite conditii de calitate si garantie referitoare la reumplere.
Am sa caut pe undeva daca mai am de la clientii mei service-anti, dar pe scurt:

E ceva legat de faptul ca ei garanteaza doar daca refill se face la ei si doar 1, 2 sau mai multe refilluri, depinde tipul de cartus. Cu asta, ei dupa refill sigileaza cartusul cu o eticheta speciala, samd.
Cearceaful ala plin de conditii contine atatea incat nu poa' sa vina nimeni ulterior sa impute ceva acelui service decat daca e chiar neglijenta din partea lor... nu stiu, sa zicem ca a lovit duzele cu ceva sau a bagat cerneala gresita, etc.

Si acolo (ca aici am vrut sa ajung) clientul ia si la cunostinta ca unii producatori conditioneaza garantia de utilizarea de cartuse originale nerefilate.

Dar aici, repet, e vb de profesionalismul firmei de service, corect?

OK, hai ca sparg tema si deschid cu asta alt topic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Feb 04, 2010 12:58 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

OK, nu am impartit ci am redenumit.

Continuam discutia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionutvideanu



Data înscrierii: 26/Ian/2010
Mesaje: 12

MesajTrimis: Vin Feb 05, 2010 8:06 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Si eu am patit una tare cu HP, am cumparat cartus original HP 57 si in cutia sigilata am gasit cartus foto HP 58.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Feb 05, 2010 9:54 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Acuma chiar intam offtopic, dar in privinta marcilor laudate...

Am un passat, luat nou-nout in 2007.
De 2 ori pana acum am avut pana pe fata dreapta si senzorul de presiune nu numai ca nu mi-a indicat nimic la bord, dar dupa ce am facut varza cauciucul si janta mergand asa peste 1 km, cand credeti ca se aprinde senzorul? La peste 2 km DUPA CE AM PUS ROATA DE REZERVA! Shocked Piinnnng! AVETI (...ati avut acu' 2,2km LOL!) PANA!!!
Foarte tare, nu??

Prima data am patit-o la munte pe un drum de piatra plin de gropi.
A doua oara pe drum ca-n palma intre Arad si Timisoara, uscat, senin, drumul fara gropi, 5 grade afara, conditii ideale de rulaj.

De data asta insa documentez treaba, fac poze, filmez, tot tacamu'. Sa se vada ca senzorul nu e aprins desi roata-i pe janta.

OK, ma duc la VW desigur si le dau pozele, sesizare scrisa cu toata tarasenia si solicitare sa-mi plateasca dreaq 700 cauciucul si cele 3~400 intreptatul jentii de aluminiu (si sudare daca se fisureaza la indreptate, etc), stiind de data trecuta costurile.

Vreti sa stiti raspunsul VW? Masina nemteasca, sper sa arda toti care au lucrat la ea in iad...! Vreti? Be ready!... :

Citat:
- In urma consultarii cu departamentul tehnic al Importatorului, acestia ne-au indrumat sa consultam manualul de utilizare al autovehicolului din care va reproducem urmatorul citat:
Manualul 3.3 Sfaturi si intretinere, capitolul Rotile, subcapitolul Sistemul de control al presiunii din pneuri. La rubrica de atentionari se gaseste urmatorul paragraf: " In anumite conditii (de ex. maniera sportiva de conducere, pe timp de iarna sau pe strazi necompactate ), lampa de control se poate aprinde cu intazaiere sau nu se aprinde de loc.

Shocked Shocked Shocked
Cu alte cuvinte, sistemul asta e o fitza si functioneaza cand vrem noi sau cand vrea el, daca nu iti merge tot ne scoatem, ori a fost drum cu gropi, ori frig, si in cel mai rau caz... tu esti de vina, pacatosule de client!!! Ca ai condus SPORTIV!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Deci, in cei 30 de mii de coco dati pe rahatu de masina intra si un sistem de avertizare a pierderii presiunii in pneuri care functioneaza insa doar... pe drumuri ca marmura de la Casa Poporului, cand conduci nesportiv (adica in stilul lui tataia, desi si ala conducea iute... apropo, cine stabileste cum am condus eu???) si daca temperatura e intre 10 si 30 de grade, in rest l-ai platit aiurea, doar asa sa ai la bord o chestie sa te dai mare... eu am senzor de presiune, frate!!!... Twisted Evil

Si altele, dar ma opresc aici. Nu te mai poti baza pe nimic in ziua de azi. Urmatoarea mea masina va garantez ca e japoneza. Poate aia mai fac ceva bun in lumea asta stricata de tot... Sad ca fratii coreeni fac inktec, si e bun de atata amar de vreme, fara rabat la calitate... Pacat ca nu fac si masini! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Feb 05, 2010 1:52 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ultimele noutati;

Adi m-a contactat pe mess si mi-a comunicat ca a testat hp-21 si pe imprimanta unui prieten, la fel face si acolo.

Ce mai interesant este ca in clipa in care baga hp-21 ala (care btw e cartus HP original!) softul imprimantei ii afiseaza ca nu mai recunoaste... cartusul color hp-22! Smile

Cum il scoate, cum tipareste imprimanta. Doar cu colorul in ea.

In fine, tocmai isi pune costumul de om serios si a promis ca ne spune care e treaba la magazin. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addy0716



Data înscrierii: 03/Feb/2010
Mesaje: 9

MesajTrimis: Vin Feb 05, 2010 7:08 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Da mi-am pus costumul și am plecat la DC. Când am vorbit cu doamna de la magazin dumeaei tot suținea ca NU e posibil așa ceva că acel cartuș e bun. Apoi ea ii suna pe cei de la celalat DC să ma duc acolo cu el să îl verifice (in cealălaltă parte al orașului) ajung acolo se uită la el după 10 min de stat in magazin vine un băiat cu el și zice că pot să plec (fără altceva). Stând așa prin magazin ma uit la cartuș-uri si observ ca HP21 e mai scump aici cu 10 RON, dar este tot DC
Plec iar la primul magazin, când ajung acolo zice vanzătoare că asa este, dar alt produs nu are pe stoc, dar daca i se aprobă nustiu ce primesc bani.....
După ce mai trecu ceva timp se hotarăște sa dea bani care i-am dat pe el, iar dacă vreau alt produs sa ma duc la celalalt magazin, dar eu nu am fost, deoarece sper sa pot să comand de aici.

ps: scuze pentru eventualele greseli de ortografie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ghiocel



Data înscrierii: 28/Ian/2009
Mesaje: 144
Locație: Râmnicu-Sărat

MesajTrimis: Vin Feb 05, 2010 7:24 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

addy0716 a scris:
Da mi-am pus costumul și am plecat la DC. Când am vorbit cu doamna de la magazin dumeaei tot suținea ca NU e posibil așa ceva că acel cartuș e bun. Apoi ea ii suna pe cei de la celalat DC să ma duc acolo cu el să îl verifice (in cealălaltă parte al orașului) ajung acolo se uită la el după 10 min de stat in magazin vine un băiat cu el și zice că pot să plec (fără altceva). Stând așa prin magazin ma uit la cartuș-uri si observ ca HP21 e mai scump aici cu 10 RON, dar este tot DC
Plec iar la primul magazin, când ajung acolo zice vanzătoare că asa este, dar alt produs nu are pe stoc, dar daca i se aprobă nustiu ce primesc bani.....
După ce mai trecu ceva timp se hotarăște sa dea bani care i-am dat pe el, iar dacă vreau alt produs sa ma duc la celalalt magazin, dar eu nu am fost, deoarece sper sa pot să comand de aici.

ps: scuze pentru eventualele greseli de ortografie

Bună seara, addy0716
...bravo ție!
SĂNĂTATE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
fiordm



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Mesaje: 12
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm Feb 06, 2010 12:32 pm    Titlul subiectului: Cartș HP C 21 Răspunde cu citat (quote)

În primul rînd nu am înțeles dacă acel cartuș nou și original cumpărat și introdus în imprimantă ce făcea ? Arăta softul și imprimanta printa sau nu-l recunoștea imprimanta și se aprindea becul de alarmă de parcă nu avea cartuș ?
În acest ultim caz eu cred că trebuia să-i cureți contacții; este posibil ca acelui cartuș să i se fi murdărit contacții electrici. Dar se poate ca să fie și el defect din fabricație. Se întîmplă acest lucru, foarte-foarte rar, dar nu este imposibil. De aceea eu recomand tuturor clienților mei ca să păstrează întotdeuna ambalajul de la cartușele noi cumpărate. De regulă comercianții mai fac nazuri la returnarea cartușelor noi cu defecte însă dacă nu ai cutia se poate să nici nu stea cu tine de vorbă. Și păstratul ambalajelor este valabilă pentru aproape orice produs nou cumpărat. Deci atenție.
Numai bine.
_________________
legile lui Murphy : "Cînd ți-ai luat un echipament nou și nu ști să-l pornești sau să-l folosești citește-i cartea tehnică."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
addy0716



Data înscrierii: 03/Feb/2010
Mesaje: 9

MesajTrimis: Sâm Feb 06, 2010 1:05 pm    Titlul subiectului: Re: Cartș HP C 21 Răspunde cu citat (quote)

fiordm a scris:
În primul rînd nu am înțeles dacă acel cartuș nou și original cumpărat și introdus în imprimantă ce făcea ? Arăta softul și imprimanta printa sau nu-l recunoștea imprimanta și se aprindea becul de alarmă de parcă nu avea cartuș ?
În acest ultim caz eu cred că trebuia să-i cureți contacții; este posibil ca acelui cartuș să i se fi murdărit contacții electrici. Dar se poate ca să fie și el defect din fabricație. Se întîmplă acest lucru, foarte-foarte rar, dar nu este imposibil. De aceea eu recomand tuturor clienților mei ca să păstrează întotdeuna ambalajul de la cartușele noi cumpărate. De regulă comercianții mai fac nazuri la returnarea cartușelor noi cu defecte însă dacă nu ai cutia se poate să nici nu stea cu tine de vorbă. Și păstratul ambalajelor este valabilă pentru aproape orice produs nou cumpărat. Deci atenție.
Numai bine.


Contactele lui nu le-am curatat, dar cele de la imprimanta stiu sigur ca sunt OK
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Sâm Feb 06, 2010 2:02 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

fiordm - daca citeai tot threadul vedeai ce face:
- odata bagat hp-21 in imprimanta, ii dadea eroare la cartusul... color! Si desigur nu printa deloc.
- din nou scos din imprimanta, echipamentul printa (doar din color) fara probleme.

Nu sunt contactele, pt ca a fost verificat si pe alta imprimanta care merge cu hp-21 si facea aceleasi "nazuri".

Eu zic sa recitesti atent posarile... Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fiordm



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Mesaje: 12
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum Feb 07, 2010 6:34 am    Titlul subiectului: Re: Cartș HP C 21 Răspunde cu citat (quote)

addy0716 a scris:
fiordm a scris:
În primul rînd nu am înțeles dacă acel cartuș nou și original cumpărat și introdus în imprimantă ce făcea ? Arăta softul și imprimanta printa sau nu-l recunoștea imprimanta și se aprindea becul de alarmă de parcă nu avea cartuș ?
În acest ultim caz eu cred că trebuia să-i cureți contacții; este posibil ca acelui cartuș să i se fi murdărit contacții electrici. Dar se poate ca să fie și el defect din fabricație. Se întîmplă acest lucru, foarte-foarte rar, dar nu este imposibil. De aceea eu recomand tuturor clienților mei ca să păstrează întotdeuna ambalajul de la cartușele noi cumpărate. De regulă comercianții mai fac nazuri la returnarea cartușelor noi cu defecte însă dacă nu ai cutia se poate să nici nu stea cu tine de vorbă. Și păstratul ambalajelor este valabilă pentru aproape orice produs nou cumpărat. Deci atenție.
Numai bine.


Contactele lui nu le-am curatat, dar cele de la imprimanta stiu sigur ca
sunt OK


Mai ales contactele de pe cartuș trebuiesc curățate.
Numai bine.

mediatecar - în principiu am crezut că am citit cu atenție postările, dar se pare că nu.
Numai bine.
_________________
legile lui Murphy : "Cînd ți-ai luat un echipament nou și nu ști să-l pornești sau să-l folosești citește-i cartea tehnică."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community