Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Sâm Sep 11, 2010 8:20 pm Titlul subiectului: HP Officejet J5780 All-in-One |
|
|
Am si eu multifunctionala din titlu si am urmatoarea problema.... cand s-a terminat cartusul negru am fost cu el la un centru si l-am reincarcat ... l-am pus in imprimanta si a mers cam 30 pagini dupa care mi-a aparut mesajul " eroare cartus dreapta , schimbati cartusul" ... am cumparat un cartus compatibil HP350XL care a mers maxim 50 pagini si mi-a dat acelasi mesaj ... am crezut ca nu este bun cartusul si am cumparat unul original HP ( 350XL) si am patit acelasi lucru si de aceasta data ...am fost cu cartusele sa le verific si mi-au spus ca circuitele sunt arse ...ceea ce nu inteleg este ca atunci cand i-am dat sa-mi scoata Print Diagnostic Page imi scoate paginile perfect , dar cum termina imi apare din nou mesajul cu eroare cartus...va rog daca cineva poate sa ma ajute sa stiu cel putin daca imprimanta este defecta sau nu ...multumesc |
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Lun Sep 13, 2010 7:09 pm Titlul subiectului: |
|
|
astazi i-am dat sa-mi scoata "Print a Diagnostic Page " si mi-a scos paginile perfect, dupa care imi apare din nou eroarea ...este singura comanda pe care o accepta...nimeni nu are nici o idee ce se intampla ?? |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 12:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
1. De cat timp ai imprimanta? E in garantie?
2. Ai printat paginile acelea dintr-o bucata sau in timp? Adica ai dat 30 de pagini si start, sau ai totalizat 30 de pagini in timp, 3 azi, 5 maine, etc? |
|
Sus |
|
|
zzozzo Site Admin
Data înscrierii: 12/Ian/2009 Mesaje: 324 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:22 pm Titlul subiectului: |
|
|
din pacate imprimanta nu mai este in garantie ...paginile nu au fost scoase toate odata ... 4-5 pe zi ..am scos si poze dar cu cartusul color nu au fost probleme .... nu inteleg de ce daca, cartusul este ars scoate perfect paginile alea de diagnostic ( pagina de test nu o scoate ) |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:39 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ti-a spus si zzozzo:
Citat: | ...pt. ca se pare ca e o problema a imprimantei (inlocuirea cartusului cu altul este doar o rezolvare temporara, pt. ca problema apare din nou), cel putin conform: http://****fixya****/support/t1124127- |
Dincolo s-au "chemat" o groaza din astea la service, ca au prezentat problema asta.
Ultima modificare efectuată de către mediatecar la Mar Sep 14, 2010 1:40 pm, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zzozzo Site Admin
Data înscrierii: 12/Ian/2009 Mesaje: 324 Locație: Arad
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:39 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu va pot raspunde la intrebare, dar banuiesc ca paginile de diagnostic sunt listate din hardware intern, pe cand pagina de test (sau altceva ce doriti sa listati) sunt listate din PC, via driver.
Referitor la problema dvs., incercati prima data sa curatati contactele si pe urma sa faceti un update de firmware, poate aveti noroc. |
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:50 pm Titlul subiectului: |
|
|
am curatat contactele dar fara rezultate, nu dispare eroarea ..... din ce am mai citit si eu pe net cartusele arse nu se mai repara ... si totusi cand am vazut ca-mi scoate paginile alea perfect m-am gandit ca se pot anula anumite contacte si pot fi folosite in continuare ... |
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
update de firmware banuiesc ca se face numai intr-un service |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 1:53 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu contest ca sunt si unii care o stiu face neavand firme de profil (si sper sa fie membrii si in forum! ), dar in esenta.. cam asa e. |
|
Sus |
|
|
zzozzo Site Admin
Data înscrierii: 12/Ian/2009 Mesaje: 324 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Sep 14, 2010 4:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
multumesc mult de ajutor ...cred ca nu mai are rost sa investesc in ea ...l la cat am dat pe cartuse pana acum am depasit pretul de achizitie ..am vazut ca daca apas pe # si * concomitent si apoi pe 0 intra intr-un meniu service , dar nici de acolo nu pot sa fac nimic. |
|
Sus |
|
|
viorel.20cm
Data înscrierii: 15/Sep/2010 Mesaje: 166 Locație: Rm.Valcea
|
Trimis: Vin Sep 17, 2010 5:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
buna ziua,
E o problema de lot,la modelul HPJ5780.
Am achizitonat cateva din afara si au mers f.f.bine.Insa cele din tara,mai ales cele din hipermarchet,prezinta probleme fara rezolvare,ex.cum iti arde tie cartusele...e problema cu electronica imprimantei. |
|
Sus |
|
|
volcinsche
Data înscrierii: 10/Iul/2009 Mesaje: 77
|
Trimis: Vin Sep 17, 2010 5:17 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am si eu acest model cumparat de la noi si merge f bine, cartusele la fel. Eu sunt multumit de ea numai ca astept chipuri pentru una laser de la lexmark C540.
Bafta |
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Joi Oct 21, 2010 11:04 am Titlul subiectului: |
|
|
mi-am cumparat un nou cartus si am sa mai incerc odata sa vad ce se intampla .... am sa fac pauze intre fiecare pagina sa nu se incalzeasca cartusul prea mult ...pana acum am 4 cartuse arse de imprimanta ( numai pe cartusul negru ) ...si totusi inca nu inteleg fenomenul urmator: daca un cartus este ars ( am fost cu ele la centru si mi-au confirmat ca sunt pline , dar arse ) cum este posibil ca paginile de diagnostic ( nu de test) le scoate perfecte cu aceste cartuse ...dupa care apare din nou eroarea .... ( mi-am luat intre timp LEXMARK PROSPECT PRO205 ) |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Joi Oct 21, 2010 11:59 am Titlul subiectului: |
|
|
Pai... nu e posibil!
daca e ars, nu mai are ce incalzi (deci dilata) bula aceea care impinge cerneala afara pe duze.
Sau nu e ars! |
|
Sus |
|
|
ionutz1971
Data înscrierii: 11/Sep/2010 Mesaje: 8 Locație: bucuresti
|
Trimis: Joi Oct 21, 2010 4:43 pm Titlul subiectului: |
|
|
asa mi-au spus de la centrul de reincarcare ...ca sunt arse ... am sa incerc sa mai intreb si la un alt centru sa vad ce spun si ei .... asta ma nelamureste si pe mine ca acel test care are 3 pagini parca iese perfect ...si atunci daca nu sunt arse care sa fie cauza pentru care nu-mi mai recunoaste cartusul dupa cateva pagini scoase? ... si am folosit numai cartuse originale |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Joi Oct 21, 2010 5:36 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ceva s-a intamplat la cartus, dar daca e original si utilizat doar cateva pagini se vede clar ca mai e cerneala in el si ca nu a fost reumplut, deci pori sa-l duci inapoi la magazinul de la care l-ai cumparat si sa-l schimbi ca defect.
Asta desigur daca mai ai bon fiscal/factura sau ce-o fi si cutia cartusului. |
|
Sus |
|
|
|