Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Konica Minolta 130F

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Intretinere, service, trobleshooting / Maintenance, service, troubleshooting
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
proflog



Data înscrierii: 22/Ian/2009
Mesaje: 1
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi Ian 22, 2009 9:10 pm    Titlul subiectului: Konica Minolta 130F Răspunde cu citat (quote)

Salutare tuturor

Recent, m-am lovit de o problema, de care intre timp am scapat, contra cost, cu ajutorul unui coleg din Arad, dar care nu a avut bunavoita sa imi si spuna cum se remediaza...

Concret: un client de-al meu, cu un multifunctional Konica Minolta Bizhub 130F, in anumite momente, cand vroia sa trimita un fax, primea pe display un mesaj de "Call for service", fara nici un alt cod de eroare, dupa care aparatul se bloca, si pornea la un moment total aleator, ales de el. Defectiunea putea sa tina cateva minute, sau cateva ore, dupa spusele clientului.

Astept parerile voastre, ce putea sa fie, si eventual, pentru a consemna la arhiva, as aprecia daca cineva ar fi atat de binevoitor sa posteze si o rezolvare.

Multumesc mult,
Mihai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Ian 23, 2009 9:55 am    Titlul subiectului: Cauze EROARE Minolta BizHub 130F CALL FOR SERVICE Răspunde cu citat (quote)

Nu a fost secretomanie, nici lipsa de bunavointa din partea Aradeanului. Si nu spun asta pt ca depozitul Zona Vest e in Arad (sic!), ci pentru ca e real.

Prin bunavointa celui mai tare maestru in copiatoare din zona (maestrul Gigi Cresta) am aflat ca eroarea respectiva e boala specifica la bizhub-urile 130F si se datoreaza faptului ca sistemul lampa - senzor cantitate de lumina e foarte prost calibrat, in sensul ca orice firicele de praf ajunse pe-acolo, in mod normal nederanjante la alte copiatoare cu sau fara fax, declanseaza aceasta eroare.

Ce sa-ti spuna omu? Ca ti-a curatat tot sistemul, lampa, sticla, tot ce-i acolo, si eroarea a disparut? Si cu ce te ajuta asta? Ca doar nu e sa faci tu curatenia aia data viitoare, o face tot un specialist ca e treaba de profunzime, nu de dat cu mopu...

Deci, concluzia, ca poate mai are cineva problema: daca nici dupa curatare profunda (facuta de specialisti!) nu dispare alarma (eroarea) atunci solutia extrema e schimbarea lampii. Nu cred ca a fost cazul tau, ca te costa mai mult si iti comunica aradeanul pe ce ai dat banii.

Vestea proasta e ca data viitoare cand prinde cateva firicele de praf, iarasi are sa-ti zica acelasi lucru "call for service", din pacate 130 e cu cantec in acea privinta... cam proasta lampa... foarte sensibil calibrat, pui un par de microb pe lampa si repede striga, ca nu mai e destula lumina si tre' sa chemi femeia de servici... ... ... asta e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Ian 23, 2009 10:05 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Scuze, am recitit post-ul tau si am remarcat ca echipamentul e al unui client de-al tau, deci probabil poti si tu face curatenia cu pricina daca esti in domeniu.
Asa ca imi cer scuze pt expresiile de genul "doar nu o sa faci tu curatenia", "trebuie facuta de un specialist"... etc, scriam cu gandul ca vb cu un utilizator normal, dupa ce am recitit ce ai scris am vazut ca un coleg ti-a rezolvat eroarea si ca scula e a unui client de-al tau.

Deci esti din bransa, acuma stii cauza, si ce e de facut, dai beri multiple la Gigi de la "Terra System" ca el ne-a dat solutia! Wink

Bine, ca daca eram pe faza vedeam "proflog" si ma prindeam si exact cine esti, dar nu apucasem sa beau kafa, deci creeru era inca in stare de hibernare. Razz Razz Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Intretinere, service, trobleshooting / Maintenance, service, troubleshooting Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community