|
Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Consumabilele sunt pasiunea noastra! Vanzari online: www.mediatec.ro
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 10:38 am Titlul subiectului: problema cartus epson T0711 |
|
|
Am o imprimanta epson dx4400 si am cumparat cartuse compatibile de la skyprint am inlocuit negru ca doar asta s-a terminat am facut totul ca la carte....imprimanta il recunoaste numai ca nu printeaza negru...am facut si nozle check, si toate optiunile din setari si nic nu vrea ....scoate foaia alba unde ar trebui sa fie negru, celalate culori le scoate. HELP! |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 11:07 am Titlul subiectului: |
|
|
1. Nu stiu sa fie neaparat o regula, dar am mai intalnit cazuri unde ghiveciul originale+compatibile a dat o varza, deci recomand sa schimbi toate cartusele in asa fel incat sa fie ori aceeasi marca de compatibile (in cazul tau, SKY) ori originale, dar nu amestecate.
2. Daca nu merge nici asa, ia legatura cu cine ti-a vandut cartusul sa ti-l schimbe, descriindu-le fenomenul. |
|
Sus |
|
|
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 12:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
o sa incerc si cu toate cartusele de la sky, daca nu merge nici asa, o sa iau legatura cu voi ca de la voi le-am luat prin firma mea, |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 12:05 pm Titlul subiectului: |
|
|
Absolut, daca nu merge da un printscreen la ce iti arata pe ecran sau daca nu merge corect la foaia de test un print si retur marfa iute sa o schimbam. |
|
Sus |
|
|
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 3:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
am incercat si asa cu toate de la sky si acelasi rezultat , le recunoaste pe toate dar negru nu scoate nici la nozle check cand trebuia sa apara liniutele negre nu apar decat cele color, cand dau sa printeze ceva doar cu negru imprimanta scoate foaia alba. cum procedez ca sa trimit inapoi , trimit doar negru sau tot setul? mai trebuie eu sa platesc ceva? daca nu merge nici cu alt cartus de la ce sa fie problema? |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Oct 05, 2009 4:21 pm Titlul subiectului: |
|
|
IEI LEGATURA CU DEPOZITUL AFERENT (ARAD PT CELE 10 JUDETE ZONA VEST DESERVITE, VEZI PAGINA DE CONTACT, SAU BUCURESTI - RAHOVEI PT RESTUL TARII) si stabilesti cu cei de-acolo detalii.
Scuze capslock.
Desigur, nu trebuie sa mai platesti nimic! |
|
Sus |
|
|
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Mie Oct 07, 2009 11:53 am Titlul subiectului: "n-am reusit sa ma scol de pe scaun".....super tar |
|
|
pei uite asa ma pun ieri si sun la bucuresti, imi raspunde un domn foarte amabil caruia ii prezint problema cu cartusul si imi promite ca maine am altul si ca si-a notat ce si cum, ok toate bune si frumoase, azi astept apoi sun la urgent curier care ma anunta ca nu am nici un colet pe firma mea, apoi dau pe mess la cartuseonline , scriu si tipu sau tipa din spatele monitorului imi scrie sa sun la nr : ....bla bla.....ok sun, imi raspunde acelasi domn ca si ieri si imi spune senin :" nu am avut timp sa ma ridic de pe scaun", stau si ma gandesc ce inseamna asta?, mai ales ca tonul vocii nu era chiar amabil, o fi razbunarea dansului pentru faptul ca acum ceva timp am comandat un cartus pentru HP 901 black si care ma amanau ca vine azi , vine maine vreo 2-3 zile pana cand m-am enervat si le-am spus ca sunt neseriosi si ca nu mai vreau nimic? sau doar simplu fapt ca nu a vrut , ori nu a avut chef sau chiar omu ala a fost tintuit in cuie pe scaunul ala si n-a reusit sa arunce un amarat de cartus intr-o amarata de cutie si sa scrie exp si dest, hmmmm...astept maine ca mi-a promis iar ca maine vine. pffff....chiar vreau sa cred ca sunteti o firma serioasa si sa o recomand dar .....astept |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Mie Oct 07, 2009 2:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cel care ti-a raspuns e chiar managerul firmei (din ce ai descris tu aici) si sunt zile in care e atat de ocupat incat dupa ce ma da afara ca nu poa' sa-mi raspunda, ma resuna si pana raspund zice: "...ok, stai ca a intervenit ceva, te sun in 5 minute" si... tot asa. Nu e ocupat omu', e super-hiperocupat si te asigur ca nu are absolut nimic de-a face ca in trecut ai avut o discutie cu firma, indiferent de natura acesteia.
Pot doar sa te asigur ca i-am trimis link la acest topic exact celui in cauza, deasemenea sa-ti garantez ca orice intarziere (extrem de rara in livrarile Mediatec Team) are motive bine intemeiate.
Te invit sa continuam discutia pe privat daca doresti detalii mai multe, pentru ca topicul de fata e despre cartuse inkjet si nu despre cat de bune sau uneori cu intarziere sunt serviciile Mediatec Team, ok? Merci. |
|
Sus |
|
|
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Joi Oct 08, 2009 9:45 am Titlul subiectului: |
|
|
Nu inteleg pentru ce ai vrea sa continui discutia pe privat? nu cred ca este deloc offtopic problema mea, e clar ca am o problema cu cartusul compatibil epson T0711 si faptul ca inca nu s-a rezolvat problema inseamna ca am tot dreptul sa postez aici, nu cred ca am aberat p-aici sau am facut altceva, totul e legat de cartusul epson T0711, asa ca scuza-ma dar daca o sa vreau sa mai spun ceva tot legat de cartus o sa spun in acest topic ca asa mi se pare corect. Oricum iti multumesc pentru raspunsuri si pentru ca esti prompt. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Joi Oct 08, 2009 10:06 am Titlul subiectului: |
|
|
Nu... dragul meu, offtopic inseamna ca subiectul nu se incadreaza in temele abordate la capitolul de forum.
Acest capitol din forum se ocupa cu probleme de functionare ale cartuselor inkjet, nu cu probleme administrative gen s-a livrat sau nu un cartus sau altceva la timp. |
|
Sus |
|
|
poetu
Data înscrierii: 05/Oct/2009 Mesaje: 6
|
Trimis: Joi Oct 08, 2009 2:50 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu stiu de ce trebuie sa te adresezi cu "dragul meu" , eu unul consider ca ma iei la misto si sincer nu-mi place( nu cred ca si tie)
Si cu cartusul: a venit l-am pus pe imprimanta si tot nu merge aceeasi problema, cred ca e de la imprimanta ceva sau are ceva cu cartusul negru de la sky, habar n-am. |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Joi Oct 08, 2009 3:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu te-am luat la misto, e clar ca ai capsa pusa si e f posibil cauza sa fim noi... Desi 2 cartuse consecutive defecte, mai rar se intampla.
Uite, te rog asigura-te ca e cartusul de vina, poate cumperi un cartus Epson original si vezi daca e cauza la cartus sau la altceva?
Am epuizat sugestiile, te rog tine legatura cu Bucurestiul pentru detalii, pe forum mai mult decat sa presupun ce ar putea fi problema din descrierile tale nu am cum.
Ce e sigur e ca nu pe forum se pot rezolva problemele de livrari, intrucat e cu totul alt departament cel care ti-a furnizat tie marfa, trebuie sa vorbesti cu Bucuresti.
Si "dragule" nu a vrut nicidecum sa te ia "peste picior" ci era menit sa ne apropie un pic, scuze daca nu a rezonat asa la tine. |
|
Sus |
|
|
corsar
Data înscrierii: 29/Mai/2009 Mesaje: 58 Locație: iasi
|
Trimis: Joi Oct 08, 2009 7:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
nu vreu sa jicnesc pe nimeni, si sa fiu inteles asa cum trebuie, si va spun o poveste adevarata
lucres in domeniul service IT, fac si refil, repar si imprimante, si bineinteles vanzarile din domeniu
intr-o zi vine un domn sa cumpere cartuse pentru un canon, CLI-8, compatibile, care seamana cu epson T 0711 si culmea erau tot SKY.
A doua zi vine domnul foarte suparat, pus pe scandal ca i s-a dat cartuse defecte, sunt recunoscute dar nu scriu....
am luat si m-am uitat la imprimanta facut test si avea dreptate, dar cand am scos unul din cartuse mi-am dat seama ca ceva nu era in regula....
ce am vazut...domnul nu a rupt pur si simplu acea bucata de banda care e dedeasupra la cartus si lasa sa intre aer in cartus dupa ce este rupta, ci pur si simplu el a taiat cu foarfeca banda la nivelul cartusului ca asa arata mai frumos.
Dupa ce i-am explicat ca de fapt trebuie rupta ca sa elibereze orificiile pe unde intra aer in cartus, ca alt fel se creaza vid si nu curge cerneala, am facut eu treaba asta , am facut probe si bineinteles ca functionau corect, domnul a plecat bucuros cu scusele si multumirile de rigoare |
|
Sus |
|
|
dragosh07
Data înscrierii: 05/Feb/2008 Mesaje: 31 Locație: bucuresti
|
Trimis: Vin Oct 09, 2009 7:20 am Titlul subiectului: |
|
|
buuuuuna treaba...
ar fi culmea sa fie asta motivul...
|
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Vin Oct 09, 2009 7:50 am Titlul subiectului: |
|
|
OK...
Epson, cartuse compatibile T071XX.
Spre diferenta de originale, compatibilele au un plastic rosu care se indeparteaza prin rotirea lui, dand drumul, ma rog... la outlet-ul cernelii... prin ruperea acelui plastic. Rosu sau portocaliu, mai sti-ma gaia!
Ma suna un reseller, disperat:
"Dom'le, clientu' zice ca nu-i incape in imprimanta cartusul!"
Sigur, verific daca i s-a trimis ce trebuie, ma conving ca e totul ok, mai vorbesc de vreo 2 ori cu omu' pana imi spune ca de fapt diferenta dintre original si compatibil e un plastic portocaliu, aleaalea... Pana atunci efectiv nu mi-a trecut prin cap ca cineva chiar nu citeste hartiuta care insoteste cartusul, il intreb daca a citit instructiunile, omu' ca nu, eu i le dau in format pdf...
Si asta a fost. Nu ca ar fi cazul poetului, dar daca tot am derapat de la inkjet si am luat-o pe ulei, ba cat de promt schimba sau nu marfa Mediatec, ba ce mai patim uneori... na, m-am bagat si eu. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
|
|