|
Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Consumabilele sunt pasiunea noastra! Vanzari online: www.mediatec.ro
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
biroticatm
Data înscrierii: 06/Aug/2009 Mesaje: 79 Locație: 24
|
Trimis: Lun Dec 07, 2009 12:51 pm Titlul subiectului: clean had la canon ipf 710 |
|
|
am la un ploter IPF 810 eroarea clea had,am urmat o procedura de clean had din meniul lui si tot nu a disparut eroarea,stie cineva ce pot sa mai fac? |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Dec 07, 2009 1:17 pm Titlul subiectului: |
|
|
Chiar daca e plotter, subiectul asta trebuie mutat la imprimante, ipf-ul tau nu e copiator. O voi face cu tot cu raspunsul meu.
De la Canon Europa avem urmatoarele precizari referitoare la eroarea ta:
Citat: | Error Codes:
If the printer displays an Error Code that relates to the print head, below are some checks to follow:
Turn off device and switch back on
If device is able to boot up to ‘Online Status’, generate a status print and retain this for validation purposes
Nozzle check test page to help identify clogging
Head cleaning functions to thoroughly maintain print head performance.
Automatic print head alignment
Automatic head height adjustment.
Colour Calibration adjustments to optimise consistent print output. (This adjustment is only available for iPF 5100 / 6000S/6100/6200/8000S/8100/9000S/9100/650/655/750/755/810/820 Series
Please ensure that all the above checks are carried out and adjustments are executed in accordance to the manufacturer instructions. For further detail on how to maintain the print head, please consult the User Manual of your printer.
If the Error Code does not clear and replacing the print head solves the issue, you may be eligible to claim a replacement under the Print head Warranty Terms and Conditions. For further information, please click here for the PF-03/PF-04 Print head Warranty Claim form.
If the Error Code does not clear after the print head is replaced, please contact your service provider for further advice. |
Pe scurt, daca nu-si revine dupa procedurile descrise mai sus dar inlocuirea capului de printare rezolva problema, atunci poti apela la ei sa recuperezi banii intrucat e un defect al capului de printare, desigur sub termenii si conditiile de garantie.
Daca nici dupa inlocuire cap printare nu dispare eroarea atunci doar o firma de service poate sa-ti spuna mai departe ce e de facut. |
|
Sus |
|
|
biroticatm
Data înscrierii: 06/Aug/2009 Mesaje: 79 Locație: 24
|
Trimis: Lun Dec 07, 2009 4:40 pm Titlul subiectului: IPF 710 |
|
|
nu merge trebuie inlocuit capul,am auzit ca se poate si repara,stiti cumva pe cineva? |
|
Sus |
|
|
mediatecar Site Admin
Data înscrierii: 16/Noi/2007 Mesaje: 2406
|
Trimis: Lun Dec 14, 2009 10:24 am Titlul subiectului: |
|
|
Am scris si dincolo la subiectul nou, n-am auzit de asa ceva... dar tu unde ai auzit asta? Acolo trebuie cerute detalii! |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
|
|