Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

HP Officejet J5780 All-in-One

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> IMPRIMANTE - opinii, raport calitate/pret si costuri pe pagina, discutii generale / Printers - opinions, quality/price ratio, general discussions
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Sâm Sep 11, 2010 8:20 pm    Titlul subiectului: HP Officejet J5780 All-in-One Răspunde cu citat (quote)

Am si eu multifunctionala din titlu si am urmatoarea problema.... cand s-a terminat cartusul negru am fost cu el la un centru si l-am reincarcat ... l-am pus in imprimanta si a mers cam 30 pagini dupa care mi-a aparut mesajul " eroare cartus dreapta , schimbati cartusul" ... am cumparat un cartus compatibil HP350XL care a mers maxim 50 pagini si mi-a dat acelasi mesaj ... am crezut ca nu este bun cartusul si am cumparat unul original HP ( 350XL) si am patit acelasi lucru si de aceasta data ...am fost cu cartusele sa le verific si mi-au spus ca circuitele sunt arse ...ceea ce nu inteleg este ca atunci cand i-am dat sa-mi scoata Print Diagnostic Page imi scoate paginile perfect , dar cum termina imi apare din nou mesajul cu eroare cartus...va rog daca cineva poate sa ma ajute sa stiu cel putin daca imprimanta este defecta sau nu ...multumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Lun Sep 13, 2010 7:09 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

astazi i-am dat sa-mi scoata "Print a Diagnostic Page " si mi-a scos paginile perfect, dupa care imi apare din nou eroarea ...este singura comanda pe care o accepta...nimeni nu are nici o idee ce se intampla ??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 12:12 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

1. De cat timp ai imprimanta? E in garantie?
2. Ai printat paginile acelea dintr-o bucata sau in timp? Adica ai dat 30 de pagini si start, sau ai totalizat 30 de pagini in timp, 3 azi, 5 maine, etc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzozzo
Site Admin


Data înscrierii: 12/Ian/2009
Mesaje: 324
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 12:46 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

cea mai importanta intrebare postata de "mediatecar" e cea referitoare la garantie, pt. ca se pare ca e o problema a imprimantei (inlocuirea cartusului cu altul este doar o rezolvare temporara, pt. ca problema apare din nou), cel putin conform: http://****fixya****/support/t1124127-hp_office_jet_j5780_cartridge_error (solutia 2 si 3). Binenteles ca se pot incerca si curatirea contactelor cartusului, respectiv a contactelor caruselului, poate problema e de acolo ( http://h10025.www1.hp****/ewfrf/wc/document?docname=c00427221&cc=us&lc=en&dlc=en&product=441240 ). O alta posibilitate ar fi un update de firmware la aceasta imprimanta, dar acest update este doar pt. evitarea eventuala a problemelor viitoare .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:22 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

din pacate imprimanta nu mai este in garantie ...paginile nu au fost scoase toate odata ... 4-5 pe zi ..am scos si poze dar cu cartusul color nu au fost probleme .... nu inteleg de ce daca, cartusul este ars scoate perfect paginile alea de diagnostic ( pagina de test nu o scoate )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:39 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ti-a spus si zzozzo:
Citat:
...pt. ca se pare ca e o problema a imprimantei (inlocuirea cartusului cu altul este doar o rezolvare temporara, pt. ca problema apare din nou), cel putin conform: http://****fixya****/support/t1124127-


Dincolo s-au "chemat" o groaza din astea la service, ca au prezentat problema asta.


Ultima modificare efectuată de către mediatecar la Mar Sep 14, 2010 1:40 pm, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzozzo
Site Admin


Data înscrierii: 12/Ian/2009
Mesaje: 324
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:39 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nu va pot raspunde la intrebare, dar banuiesc ca paginile de diagnostic sunt listate din hardware intern, pe cand pagina de test (sau altceva ce doriti sa listati) sunt listate din PC, via driver.
Referitor la problema dvs., incercati prima data sa curatati contactele si pe urma sa faceti un update de firmware, poate aveti noroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:50 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

am curatat contactele dar fara rezultate, nu dispare eroarea ..... din ce am mai citit si eu pe net cartusele arse nu se mai repara ... si totusi cand am vazut ca-mi scoate paginile alea perfect m-am gandit ca se pot anula anumite contacte si pot fi folosite in continuare ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:51 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

update de firmware banuiesc ca se face numai intr-un service
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 1:53 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Nu contest ca sunt si unii care o stiu face neavand firme de profil (si sper sa fie membrii si in forum! Smile ), dar in esenta.. cam asa e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzozzo
Site Admin


Data înscrierii: 12/Ian/2009
Mesaje: 324
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 2:00 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

dar puteti incerca : http://h10025.www1.hp****/ewfrf/wc/document?docname=c00633142&tmp_task=setupCategory&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3301296 (unde la punctul 2 lit. b scrie "select Download drivers and software (and firmware)" ) sa vedeti daca nu cumva se poate obtine in acest fel un update de firmware...
daca nu va da update de firmware, atunci probabil numai asa cum a spus mediatecar, doar intr-o unitate de service...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mar Sep 14, 2010 4:02 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

multumesc mult de ajutor ...cred ca nu mai are rost sa investesc in ea ...l la cat am dat pe cartuse pana acum am depasit pretul de achizitie ..am vazut ca daca apas pe # si * concomitent si apoi pe 0 intra intr-un meniu service , dar nici de acolo nu pot sa fac nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
viorel.20cm



Data înscrierii: 15/Sep/2010
Mesaje: 166
Locație: Rm.Valcea

MesajTrimis: Vin Sep 17, 2010 5:02 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

buna ziua,
E o problema de lot,la modelul HPJ5780.
Am achizitonat cateva din afara si au mers f.f.bine.Insa cele din tara,mai ales cele din hipermarchet,prezinta probleme fara rezolvare,ex.cum iti arde tie cartusele...e problema cu electronica imprimantei. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
volcinsche



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Mesaje: 77

MesajTrimis: Vin Sep 17, 2010 5:17 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Am si eu acest model cumparat de la noi si merge f bine, cartusele la fel. Eu sunt multumit de ea numai ca astept chipuri pentru una laser de la lexmark C540.
Bafta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Joi Oct 21, 2010 11:04 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

mi-am cumparat un nou cartus si am sa mai incerc odata sa vad ce se intampla .... am sa fac pauze intre fiecare pagina sa nu se incalzeasca cartusul prea mult ...pana acum am 4 cartuse arse de imprimanta ( numai pe cartusul negru ) ...si totusi inca nu inteleg fenomenul urmator: daca un cartus este ars ( am fost cu ele la centru si mi-au confirmat ca sunt pline , dar arse ) cum este posibil ca paginile de diagnostic ( nu de test) le scoate perfecte cu aceste cartuse ...dupa care apare din nou eroarea .... ( mi-am luat intre timp LEXMARK PROSPECT PRO205 )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Oct 21, 2010 11:59 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Pai... nu e posibil! Shocked
daca e ars, nu mai are ce incalzi (deci dilata) bula aceea care impinge cerneala afara pe duze.

Sau nu e ars!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionutz1971



Data înscrierii: 11/Sep/2010
Mesaje: 8
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Joi Oct 21, 2010 4:43 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

asa mi-au spus de la centrul de reincarcare ...ca sunt arse ... am sa incerc sa mai intreb si la un alt centru sa vad ce spun si ei .... asta ma nelamureste si pe mine ca acel test care are 3 pagini parca iese perfect ...si atunci daca nu sunt arse care sa fie cauza pentru care nu-mi mai recunoaste cartusul dupa cateva pagini scoase? ... si am folosit numai cartuse originale
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Oct 21, 2010 5:36 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ceva s-a intamplat la cartus, dar daca e original si utilizat doar cateva pagini se vede clar ca mai e cerneala in el si ca nu a fost reumplut, deci pori sa-l duci inapoi la magazinul de la care l-ai cumparat si sa-l schimbi ca defect.

Asta desigur daca mai ai bon fiscal/factura sau ce-o fi si cutia cartusului. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> IMPRIMANTE - opinii, raport calitate/pret si costuri pe pagina, discutii generale / Printers - opinions, quality/price ratio, general discussions Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community