Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

PROBLEME CARTUS NEGRU JETTEC

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
doru42



Data înscrierii: 15/Mai/2008
Mesaje: 1

MesajTrimis: Joi Mai 15, 2008 10:15 am    Titlul subiectului: PROBLEME CARTUS NEGRU JETTEC Răspunde cu citat (quote)

Buna. ziua. Am cumparat la inceputul lunii martie un cartus negru compatibil tipul : Cartus inkjet negru compatibil cu hp 56, capacitate mare
Capacitate: 24 ml
Cod: J-C6656AE; Cod de fabrica: 10233jb; Coduri sinonime: m56;
Acesta este codificarea de pe site-ul mediatec.
Am folosit acest cartus, aproxinmativ 30 de zile- 1( una) luna, dupa care imprimanta mea de tipul HP PSC 1215 All, nu a mai recunoscut cartusul. Mai exact se aprindea ledul galben, care indica ca nu este recunoscut cartusul. Mesajul aparut era cam asa " ca trebuie sa scot cartusul, sa-l introduc inca o data la locul lui, iar daca nu merge, sa- inlocuiesc cu altul nou". Asta scria bineinteles in lb engleza.
Am platit cartusul cu aproximativ 48 de lei inclusiv transportul pana in Craiova.
Va intreb ce sa fac, si cui sa ma adresez pentru a rezolva acesta problema.
Cu multumirile de rigoare celor care raspund,
doru42
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Mai 15, 2008 4:42 pm    Titlul subiectului: Re: PROBLEME CARTUS NEGRU JETTEC Răspunde cu citat (quote)

Cartusele se pot defecta in timpul utilizarii din foarte multe motive (incepand de la instalarea incorecta sau tiparirea a prea multe pagini deodata si pana la infundarea duzelor prin uscare sau folosire de hartie necorespunzatoare, etcetc.)

Am inteles ca timp de o luna cartusul dvs. a functionat impecabil, dupa care nu a mai fost recunoscut de imprimanta.

Din pacate acest fenomen apare si la cartuse originale, si imi permit sa citez aici unul din multele exemple de conversatie cu clienti de cartuse originale:

(citat din conversatie peste Skype)

Citat:
[17:14:48] livirys spune: problema pt hp e ca
[17:15:10] livirys spune: am pus un cartus nou original si-mi spune cartus incorect
[17:15:25] livirys spune: sau verificati cartusul color
[17:15:30] Mediatec Team Arad spune: va rog sa-mi spuneti denumirea completa a imprimantei dvs HP
[17:15:34] livirys spune: asta dupa 3 saptamani de cand l-am pus
[17:15:45] livirys spune: Office jet G85
[17:15:51] livirys spune: e multifunctional
[17:16:32] Mediatec Team Arad spune: este vorba de cartusul HP-78
[17:16:45] livirys spune: ala mare de tot
[17:17:00] livirys spune: nu retin numarul...ca nu mai sunt la birou
[17:17:16] livirys spune: dar stiu sigu r ca aveti ca am mai comandat
[17:17:45] Mediatec Team Arad spune: pot doar sa va impartasesc faptul ca fenomenul poate avea o ca si cauza o discontinuitate intre acele care culca pe contactele cartusului si cartusul in sine. Ceea ce poate avea doua cauze mai frecvente:
[17:18:15] Mediatec Team Arad spune: 1. S-au murdarit contactele (dar daca e cartus original, nerefillat sa fi umblat cineva sa fi murdarit contactele... nu vad cum)
[17:18:17] Mediatec Team Arad spune: si 2
[17:18:22] livirys spune: am incercat sa le curat cu alcool izopropilic
[17:18:35] livirys spune: si cartus si contacte si nimik
[17:18:52] livirys spune: cred ca sa-u prajit cartusele...in fine
[17:18:54] Mediatec Team Arad spune: ori o intrerupere de circuit intre ace si imprimanta ori intrerupere de circuit intre contactele cartusului si "inima"lui
[17:19:13] Mediatec Team Arad spune: din pacate nu aveti cum s averificati decat inlocuyind cartusul hp 78
[17:19:36] Mediatec Team Arad spune: daca problema persista, va trebui sa va adresati unui service specializat sau celui care asigura garantia, daca e inca in garantie


Din pacate nu exista nici o metoda de a verifica daca cauza defectarii cartusului este una din fabricatie, una datorata exploatarii incorecte a acestuia sau poate chiar datorata unei supratensiuni pe reteaua de 220 care a dus la alimentarea gresita a cartusului, etc, etc.

Mediatec Team inlocuieste orice cartus care este defect la primirea acestuia, cu conditia sa fie in ambalajul original si insotit de o foaie de test care sa ateste proasta functionare a acestuia. In cazul Dvs. insa nu avem posibilitatea de inlocuire.

Pentru eventuale lamuriri suplimentare va rugam sa luati legatura cu reprezentantii firmei telefonic sau pe mesageriile Yahoo/Skype, astfel:

- pentru judetele Arad, Alba, Bihor, Caras-Severin, Gorj, Hunedoara, Maramures, Satu Mare, Salaj, Timis cu Zona Vest - depozit Arad,
- pentru restul tarii cu Bucuresti

vezi pagina http://****mediatec.ro/contact pentru numerele de telefon si ID-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
resmelita



Data înscrierii: 12/Mar/2008
Mesaje: 12

MesajTrimis: Mar Mai 27, 2008 5:42 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

doru42 cazul nu e singular si explicatiile date de cei de la mediatec sunt niste explicatii puerile si date doar ca sa spara ca ii intereseaza..SI EU AM CUMPARAT 2 CARTUSE DE LA EI HP 21 SI HP 22 SI DUPA 3 SAPTAMANI DE FOLOSIRE IMPRIMANTA NU IMI MAI RECUNOASTE NICI UNU...SUNT CARTUSE DE CEA MAI SLABA CALITATE. si sunt ffff dezamagit de acest lucru deoarece inainte sa le cumpar mi s-a zis ca sunt cartuse f bune NU RECOMAND NIMANUI SA CUMPERE ACESTE CARTUSE DE TOATA JENA[/b][b]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mie Mai 28, 2008 10:29 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Va asiguram ca obiectivul nostru - comercial sau personal - nu este sa parem interesanti. Volumul consultantei oferite pe acest forum, dovedit de numarul mare de topicuri si membrii la doar cateva luni de la lansare, cred ca ne face - daca nu interesanti - cel putini utili, atat clientilor Mediatec cat si oricui ne solicita lamuriri de specialitate.

In ceea ce priveste cartusele compatibile, propun sa coboram cu picioarele pe pamant (chiar daca vom fi mai putin interesanti...) si sa readucem lucrurile pe fagasul pragmatic al normalitatii.

resmelita, daca cartusele hp21 si 22 nu au fost recunoscute de imprimanta dupa 3 saptamani de folosire, cred ca logic era sa faci un printscreen la eroarea cu pricina si sa ni-l trimiti pe mail, cel mai probabil efect direct urmand sa fie schimbarea cartusului (cartuselor) defecte cu altele noi. Urma sa vedem pe urma cu specialistii nostri de ce a aparut fenomenul, dupa cate print-uri (analizand cant de cerneala ramasa in cartus), daca defectul e la contacte sau cartusul e chiar ars, samd. In urma analizei puteam contribui la imbunatatirea produsului, sesizand fenomenul la producatorul din Marea Britanie (Jettec - http://****jettec****/ ).

Acelasi lucru il recomand si lui doru42.

INCA O RUGAMINTE (pentru resmelita sau oricine mai are cartuse defecte):
Ne-ar ajuta foarte mult daca ati posta pe forum sau ne-ati trimite pe mail ( office@mediatec.ro ) tipul exact de imprimanta deservit de cartusele cu probleme, ca sa comunicam pe concret cu Jettec pentru stabilirea cauzelor defectului aparut.

In ceea ce priveste calitatea produselor Jettec in general, cred ca ar trebui facuta o mica corectura, si anume ca din cele cateva zeci de mii de cartuse din toata gama Jettec (compatibile Epson, Lexmark si HP) pe care le-am comercializat in anul de cand am inceput colaborarea cu firma Britanica, rata defectelor a fost infima, ea situandu-se la nivelul celei intalnite si la cartusele originale.

Ca sa dau un exemplu concret, am avut de-a lungul activitatii noastre Epson-uri cu chip defect, Lexmark-uri cu compartimente goale (chiar asa, compartimentul de rosu era gol, buretele alb ca laptele! Refillat a mers perfect), etc. Si vorbim aici de cartuse originale, nu compatibile!

In final, recomand sa nu sarim pe concluzii din 2 sau 3 (fie ele si 10) cazuri de rebuturi, etichetand un produs de succes drept "DE CEA MAI SLABA CALITATE". Este ca si cum Italienii ar judeca poporul roman dupa doi-trei infractori si cateva sute de cersetori care isi duc veacul prin orasele lor...

In orice caz, un lucru e cert: Mediatec Team regreta cele doua incidente si va da asigurari ca va face tot ce-i sta in putiinta pentru remedierea atat a efectelor acestora, cat si a producerii de altele asemanatoare pe viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mie Mai 28, 2008 1:21 pm    Titlul subiectului: ULTIMA ORA Răspunde cu citat (quote)

In plus: Mediatec Team a achizitionat o imprimanta identica cu cea folosita de resmelita, zilele urmatoare urmand a se desfasura teste pe exact acel tip de echipament cu cartusele hp21 si 22. Din cate am inteles s-a si luat legatura personal cu resmelita pentru identificarea si rezolvarea incidentului.

Asteptam un comentariu si de la doru42 pentru a vedea ce e de facut si in cazul acela.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
resmelita



Data înscrierii: 12/Mar/2008
Mesaje: 12

MesajTrimis: Mie Mai 28, 2008 4:02 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Va scriu din nou...acum aflandu-ma in alta stare decat in cea in care eram ieri atunci cand am scris acel mesaj. stiu ca nu asa se rezolva o problema si ca am exagerat putin dar exact cand aveam mare nevoie de imprimanta ...atunci nu mi.au mai mers cartusele si va puteti da seama de reactia mea citind mesajul de ieri.
Sunt deschis colaborarii cu dumneavoastra si sunt interesat sa rezolvam aceasta problema.
Am trimis o imagine cu eroare care imi apare pe mail.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mie Mai 28, 2008 4:24 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

E ok, nu trebuie sa va explicati intrucat reactia dvs. a fost perfect justificata. In acest caz insa interesele noastre coincid perfect, respectiv al dvs. de a avea un cartus fiabil si al nostru de a comercializa doar produse care corespund intru totul asteptarilor dvs.

Intrucat am inteles ca s-a luat legatura cu dvs. personal, vom reveni la subiect in clipa in care descoperim cauza incidentului, in acest scop - repet - Mediatec Team achizitionand o imprimanta identica cu a dvs. si incepand zilele acestea teste intensive cu cartusele "invinuite".

Va multumim pentru intelegere si in primul rand pentru efortul de a ne sesiza in aceasta privinta, feedback-ul dvs constituind exact ceea ce avem nevoie pentru a imbunatati gama de produse. Fara el am fi ca si cineva fara ochi si fara urechi si ne bazam in continuare pe obesrvatiile tuturor acelora care au probleme cu ORICARE din produsele comercializate de noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
resmelita



Data înscrierii: 12/Mar/2008
Mesaje: 12

MesajTrimis: Mie Mai 28, 2008 6:04 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

-nu stiu daca aceste teste sunt relevante deaorece dupa cum ati zis rata cartuselor defecte este infima ...si e posibil ca acele cartuse pe care le testati sa nu reactioneze ca si cele pe care le.am cumparat eu.posibil ca ale mele sa fie defecte si cele testate nu
-d.p.d.v. al imprimantei nu cred ca este vreo problema
- crdeti ca este vreo rezolvare a acestei probleme? vreau sa spun daca ati mai intalnit astfel de cazuri.intreb deoarece am nevoie de imprimanta.si vreau sa stiu daca se mai poate face ceva cu aceste cartuse sau trebuie sa imi iau altele
[/quote]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Joi Mai 29, 2008 9:09 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

1. Testele inseamna ca se vor testa nu 1 sau 10 ci 100 de cartuse, in sensul ca se va simula pe fiecare uzura de 3 saptamani-1 luna (printare fortata).

2. Am mai avut cartus hp-21 pe care imprimanta nu l-a mai recunoscut, dar nu dupa cateva saptamani ci dupa 2~3 refillari. In acel caz exista o explicatie, si anume:
Cartulsul hp-21 remanufacturat inseamna ca este fabricat din componente originale de cartuse hp utilizate o singura data (deci nerefillate). Singurul lucru care se schimba pe linia de reasamblare este buretele cu cunul de capacitate mai mare (aproape de 5 ori).
Tinand cont de faptul ca originalul are capacitate de 5ml cerneala si compatibilul (remanufacturat) de 23ml, e clar ca dupa o utilizare plus 2~3 refill-uri, asta inseamna de fapt o durata 14~18 ori mai mare de utilizare decat durata pentru care cartusul a fost proiectat initial sa functioneze cu cei 5ml ai sai.
Deci acolo, treaca-mearga, putem spune ca si-a scos parleala, si-a trait traiu', mancat malaiul samd. In cazul tau insa (si al lui doru), mai ales daca nu a fost utilizat in astea 3 saptamani fortat (sau 30 de zile in cazul lui doru), nu putem decat sa ne contrariem si sa incercam cu tot ce ne sta in putiinta pentru a rezolva problema.

3. In legatura cu rezolvarea rapida, ia legatura cu Bucuresti-ul si se rezolva, dar am inteles ca a vb cineva de la noi cu tine.


Ultima modificare efectuată de către mediatecar la Joi Mai 29, 2008 10:30 am, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hitmann68



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 8

MesajTrimis: Joi Mai 29, 2008 9:56 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

-am testat pe imprimanta Deskjet F2180 ( aceeasi cu a lui resmelita) cartusele negru si color:

- s-a tiparit un text de 300 pagini pe modul normal,fast normal si fast draft ,nicio problema aparuta; continuam printrarile ,vom schimba si cartusele dupa ce acestea se golesc,va tin la curent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
resmelita



Data înscrierii: 12/Mar/2008
Mesaje: 12

MesajTrimis: Mie Iun 11, 2008 11:13 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Salut!
As vrea sa stiu in ce stadiu sunteti cu testele....si daca mai vreo sansa sa primesc alte cartuse. Sau ar trebui sa-mi iau gandul de la asta...Va rog sa-mi raspundeti, sa stiu ce am de facut.
Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Mie Iun 11, 2008 11:38 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

resmelita,

Va lua cineva legatura direct cu tine pentru a clarifica problema.

Am inteles ca la teste cartusele s-au comportat impecabil, acuma in legatura cu inlocuirea totul se reduce la o problema de stocuri dar asta o vei lamuri cu cei de la Bucuresti care te vor suna personal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ElDoctore



Data înscrierii: 13/Noi/2008
Mesaje: 2

MesajTrimis: Vin Noi 14, 2008 12:05 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Si eu de 2 luni de zile am cumparat mai multe produse de la MEDIATEC printre ele fiind si un cartus HP 21 folosit la o multifunctionala HP F 2180. Totul bun si frumos pina s-a consumat cerneala din cartus, apoi am facut refil deoarece aveam tot de la ei cumparat si un kit de refil si o calimara aparte de cerneala pentru a o folosi cind se terminau cele doua doze din kitul de refil. Am facut refil si nu a mai mers sa scrie cartusul corect. Scrie doar pe jumatate si nu apare rindul scris ca sa se vada perfect ci doar pe jumatate. Am dat clean, aling, tot ce se putea face si nimic nu mai merge ca sa scrie ca atunci cin a fost plin cu cerneala din fabrica. Deci concluzia: produsele JETTEC de cea mai mare rusine. Nu se poate face refil la ele mai nou asa ca bine ar fi sa ne orientam catre elti producatori inclusiv alti comercianti. Se pare ca una platim si alta se simte la lucrul cu imprimanta. Asta e o tzeapa mare cu produsele JETTEC si va sfatuiesc sa va limitati cu comanda ca nu merita. Astept aici pe forum o explicatie ca la telefon nu ai cu cine vorbim ca nu e problema lor a celor de la MEDIATEC ca cineva are probleme cu produlele achizionate de la ei. In principiu: nimeni nu iti garanteaza un refil ca si merge, nici chiar cei de la MEDIATEC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Noi 14, 2008 9:55 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Acest post e ceva mai lung, dar problema hp-21/2 trebuie lamurita sintetic. Sigur, s-a mai discutat pe forum, dar disparat si nu cu toate concluziile la un loc, asa ca rog rabdare pentru lecturare, va asigur ca merita citit tot pentru a fi corect informat.


1. Eu reprezint FIX firma Mediatec, si te rog respectuos sa pui pe forum numarul de telefon de relatii la care ai sunat si ti s-a spus ca nu e problema Mediatec calitatea produselor noastre! Si detaliaza te rog exact ce ti s-a spus!... Poti s-o faci aici, ca nu avem nimic de ascuns, sau pe e-mail office@mediatec.ro , pentru ca daca cineva nu s-a comportat corect cu tine sau te-a "pasat" ca n-ar fi problema Mediatec, e cert ca patronatul habar n-are si acest tip de detalii oferite de tine ii ajuta sa imbunatateasca felul in care angajatii lor se comporta cu tine si cu ceilalti. Si iti multumesc anticipat penru asta.

In ceea ce priveste numarul de refilluri la hp-21/22 de la Jettec (sau de la oricine altcineva dealtfel care face capacitate marita de 4~5 ori!), e alta poveste, si anume:

2. Am mai vorbit undeva pe forum despre problema hp-21/22, dar nu mai stiu exact unde asa ca repet la ce concluzie am ajuns cu totii la capatul thread-ului:
---- un hp 21/22 original tine cca 5, maxim 6 refilluri. Am testat acest aspect discutand cu cei care au cumparat kit-uri de la noi, cu refillatori, etc. Ne-am intrebat, desigur, care o fi cauza? Se pare ca raspunsul e unul de calitate, adica HP face cartusul in parametri exelenti pentru... o singura utilizare! Ba chiar excede cu mult, dupa cum se vede, pentru ca poate fi refillat de 5~6 ori! Repet, ma refer la cartusele ORIGINALE HP, da? Ar fi culmea sa le reprosam faptul ca nu le fac sa tina 30 de refillari... Laughing OK, mai departe:
---- hp 21/22 remanufacturate (sau compatibile, cum se numesc ele generic), ce sunt acestea de fapt? Pai simplu, ele sunt cartuse hp21/22 originale, culese de pe piata dupa o singura utilizare (deci NU sunt colectate cele care au fost reumplute vreodata) si dezasamblate;
Dupa dezasamblare se scoate buretele (sau buretii in cazul hp-22), se curata duzele, se testeaza partea electrica (contactele), dupa care se pune alt burete (nu cel original), cu capacitate de 5 ori mai mare. Si asta pentru ca este loc destul in cartus si permite acst lucru.

OK, din cele doua asertiuni ce retinem? Ca:
1 - hp-21/22 ORIGINAL rezista la refill 5~6 ture, dupa care cedeaza
2 - hp-21/22 remanufacturate au capacitate de 5 ori mai mare decat originalul.

Pai ce inseamna asta? Asta, dragul meu ElDoctore, inseamna ca un cartus de la Jettec are in corpul sau asa:

---- cerneala in el cat cinci originale, corect?
---- plus o tura care a mers pana a fost colectat!
TOTAL = echivalentul a 6 goliri complete, adica o utilizare cu cerneala originala plus 5 refilluri, da?

... adica exact viata acestui cartus, din pacate... Crying or Very sad Si asta e setat de modul de fabricatie a cartusului original, nu are nici o vina aici Jettec, sau oricine altcineva care produce hp-21/22 remanufacturat cu capacitatea marita.

Si acum sa tragem concluzia:

Exista si alte tipuri de remanufacturate si compatibile, cum ar fi cele de la firma Sky si nu numai, care sunt cam la acelasi pret ca si cele de la Jettec dar au EXACT SI FIX ATATA CERNEALA CA SI ORIGINALUL. Adica 5 ml, nu 24 ca si Jettec. Si asta fix din cauza ca nu au vrut sa se complice cu cei care urmau sa zica "la primul refill a cedat cartusul", uitand ca a dat banii pe care i-a dat pe un cartus care l-a tinut practic de 5 ori mai mult decat un hp-21/22 original!

Asta nu inseamna ca hp-21/22 de la Jettec nu poate fi refillat, doar ca probabilitatea ca acestea sa cedeze dupa o singura utilizare este foarte mare. CU TOATE ASTEA statistica ne arata ca mai mult de 60~70% din ele mai rezista la unul sau chiar doua refilluri, adica comparativ cu cartusele originale, durata de viata este de 10 sau chiar de 15 ori mai mare (in ceea ce priveste numarul de pagini tiparite).

Acestea fiind clarificate, sa redevenim pragmatici si sa comparam:

HP-21 original = 49,20 lei, are 5ml de cerneala deci tine cca 80 de pagini text. Pus vreo 4~5 refillari, rezulta in cel mai bun caz 400 pagini + cele 80 initiale = 480 pagini text.
HP-21 Jettec = 40,10 lei, are 24ml de cerneala deci tine cca 380 pagini text, si daca ai noroc sa mai mearga un refill (70% sanse, statistic) dublam totul, si tine 760 pagini text!

Concluzia ta in lumina celor de mai sus este sa mai cumpere de la noi lumea hp-21 de la Jettec sau sa "ne orientam catre alti producatori inclusiv alti comercianti (...) sa va limitati cu comanda ca nu merita"?

Va rog sa judecati singuri...

Oricum exista si la Jettec alternativa: Mediatec comercializeaza cartusul hp-21/22 de la Sky, costa doar 36,03 lei, dar are 5ml ca si originalul si tine la refill tot ca si originalul! Adica de cei 36,03 lei se vor putea tipari, cu refillari cu tot, cele 480 pagini text ca si la original.

In speranta ca am lamurit subiectul hp-21/22 cu capacitate marita, astept eventuale intrebari daca mai sunt si inchei cu mentiunea ca cifra de vanzari a cartuselor Jettec, absolut impresionanta, dovedeste totusi ca introducerea acestor cartuse in gama de produse importate de Mediatec are un ecou pozitiv in Romania. Si e vorba de clienti care cumpara deja a 10-a si a 20-a oara acest produs de la Mediatec! Regretam ca nu toate cartusele Jettec rezista la refill, oricum ele sunt rentabile si ca atare, cele 70% care merg refillate fiind oricum bonus la capacitatea marita oferita la pret mai mic decat cartusele originale, nu sunteti de acord?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Noi 14, 2008 10:18 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Scuze, uitasem de ceva zic eu esential:

Daca scrie doar "pe jumatate" inseamna ca s-au infundat niste duze, care daca nu cedeaza la curatirea normala (in coditiile in care dupa refill s-a facut extractia "pe jos" conform instructiunilor), trebuie facuta ori prin metoda fortarii la cald, ori cu un aparat pe baza de ultrasunete (vezi aici: http://****mediatec.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=3 post 2 si 3!).

Infundarea e normala dupa utilizarea de 5 ori mai indelungata decat cea a unui cartus original, asta e clar.

Daca nu se desfunda prin nici una din metodele la care te-am trimis prin link-ul de mai sus, mai exista posibilitatea de a apela la firme de specialitate care in mare fac cam ce face si Jettec, adica demontare cartus, scoatere si spalare burete, curatire duze cu jet de abur fierbinte, etc., dupa care va merge GARANTAT.

In Arad exista 2 firme care fac asa ceva, nu stiu in zona de unde esti tu dar sunt convins ca nu e foarte greu de aflat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ElDoctore



Data înscrierii: 13/Noi/2008
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi Noi 20, 2008 4:52 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Prietene,
Ca sa raspund la cele scrise de mine mai sus si mai ales dupa ce ai postat tu acolo sincer mi-a trebuit ceva timp ca sa imi adun bine cuvintele si sa nuscriu nimic gresit aici.
Ei bine am vorbim de 2 ori la Bucuresti cu cei de la Mediatec si pina la urma mi-am dat singur seama caam luat tzeapa. Produsele JETTEC sunt de toata jalea si ca dovada o arata si Mediatec ca a scos din vinzare pentrumultifunctionala F2180 tot ce arau cartuse de la JETTEC, uite aici dova preliminara: http://****mediatec.ro/inkjet/1/HP/DeskJet_F_2180.html

A doua problema la cartusele JETTEC nu merge facut refil ca nu recunoaste cerneala de la INKTEK si cind dai sa scrie apare doar juma' de rind cit ai da ca sa cureti capul de scriere si toate metodele de desfundare a duzelor.

Ma bucur desi o spun cu regret ca mi-am pierdut aiurea banii ca in cele din urma a obsevat si Mediatec ca produsele JETTEC sint de tot risul. Nacazul este ca multe firme ambaleaza asa de frumos kakatul in ambalaj de marmelada si il da pe piatza la vinzare.

Am pus aici acest post ca sa nu mai primeasca tzeapa si altii cum a primit si eu. Daca gaseam o descriere corecta a produselor JETTEC nici nu ma legam la cap cu ele.

Sa stiti ca in multe locuri pe forum unde oamenii se vaita de produsele ce le comercializati - uneori din nestiintza - sa stiti ca au dreptate sint foarte proaste si noi nu facem decit sa ne pierdem banii fara nici-o garantie.

Aaaa uitasem ca sa vedem o smecherie:

• Cartus inkjet compatibil cu HP 22 (C9352AE)
Cod: sh-hp-22-c9352ae
Capacitate: 5 ml
Pret
lei cu TVA :
51,47

Cartus inkjet original, color
Cod: hp 22 (c9352ae)
Capacitate: 5 ml = 120 pagini
Pret
lei cu TVA :
56,49

La preturile practicate de Mediatec la castusele compatibile care nu garanteaza un refil macar mai binecumparati originale care sigur va garanteaza macar un refil chiar daca platiti in plus pe un cartus original 5 ron.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
masist



Data înscrierii: 19/Iun/2008
Mesaje: 14
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Joi Noi 20, 2008 6:00 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

oare cine asculta sfaturile cuiva care este de parere ca un cartus "nu recunoaste cerneala de la INKTEK"? Laughing Laughing Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hitmann68



Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 8

MesajTrimis: Joi Noi 20, 2008 7:11 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

1. eldoctore- cartusele de jettec hp 21 si hp22 nu mai apar pentru imprimanta respectiva pentru simplul motiv ca nu mai sunt pe stoc; s-au vandut foarte bine si stocul a fost epuizat repede;


2. din cate am inteles, cartusul jettec cumparat de tine a fost foarte bun si l-ai folosit cu mult spor (cum dealtfel chiar tu recunosti; iti multumim pentru reclama pozitiva chiar daca involuntara) ;dar problema ta este ca dupa ce s-a terminat cerneala,l-ai refilat si nu-ti mai merge bine ; pai se mai intampla ca unele cartuse sa aiba probleme la refilare,mai ales cand ele sunt reincarcate de utilizatori cu multa experienta,ca tine de exemplu.


3.intr-adevar,cartusul Jettec nu recunoaste cerneala inktec; nu recunoaste nici macar ignoranta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mediatecar
Site Admin


Data înscrierii: 16/Noi/2007
Mesaje: 2406

MesajTrimis: Vin Noi 21, 2008 8:27 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Doctore, stii ce inseamna sa planga clientii cu disperare dupa cartusele Jettec si sa nu poti face fata cererii? Stii ce inseamna sa aduci de fiecare data dublu fata de cat ai adus data trecuta, si cu toate astea sa se termine mai repede decat poti face urmatorul import?

Cu siguranta inseamna ca acel produs e excelent, si ca sa transam problema (pentru ca deja te ia lumea la misto, ce naiba, nu observi?), te sfatuiesc sa lasi pe altii sa se ocupe cu reumplerea cartuselor tale, eu zic ca vei avea bucurii reale din clipa in care lasi pe cei care sunt de profesie sa isi faca treaba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KingCyan



Data înscrierii: 17/Mar/2008
Mesaje: 34
Locație: Cyan Kingdom

MesajTrimis: Vin Noi 21, 2008 8:54 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ElDoctore, n-a lasa Dumnezo pe nime in grija ta, ce naiba, ai inebunit de tot??? Mediatecar iti explica rabdator, ingrijorat de problema ta, cum se intampla la unele compatibile de mare capacitate de nu tin la refill, iti face toata povestea lu' cocosh roshu cu rabdare angelica, k la tampiti, si tu te gasesti deshtept sa apreciezi drept produse proaste cartusele jetec, judecand doar dupa experienta ta seculara si plenipotentiara pe care o ai de la... un singur cartus???

Breee, hai sa o lamurim, vb lui mediatecar, ca deja te ia lumea la misto:
EU AM CARTUSE COMPATIBILE DE LA JETTEC HP 21-22 SI MERG PERFECT, DESI SUNT LA A 4-A REFILARE NEGRUL SI LA A 2-A COLORUL.

Si cartusele au "recunoscut" cerneala Inktec, bre doctore!

Si ma gandesc cu groaza ca va ceda careva dintre ele si mediatec aduce greu de astea, uite asta da motiv sa-i faci de rahat, ca nu tin ritmu aprovizionarii cu cererea, da nu strig prea tare ca-s in domeniu si eu (import mobila) si stiu ce probleme apar, nu e cazul sa dizertam p'aci.

Deci, hp-21-22 de la jetec sunt excelente doctore, tu esti varza, in locul moderatorilor iti inchideam gura in doi timpi si trei miscari, mai ales ca te trezesti "civilizat" sa spurci forumu asta de toata isprava cu cuvinte gen "kakatul in ambalaj de marmelada" si altele.

Nu stiu ce pazesc moderatorii de permit acest gen de limbaj, dar e clar ca tu esti rau intentionat, cred chiar ca vinzi ceva compatibile de alta marca, sau poate vinzi doar originale si esti pus sa dai cu noroi pe forumuri, mai ales in legatura cu produsele care reprezinta o amenintare reala pentru hp-urile 21-22 de toata jena celor 5ml cu care isi bat joc de noi, si rusine tie ca esti de partea lor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KingCyan



Data înscrierii: 17/Mar/2008
Mesaje: 34
Locație: Cyan Kingdom

MesajTrimis: Vin Noi 21, 2008 9:06 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Si ca sa poata sa inchida subiectu mediatecar, ai aici certificatele de calitate si diplomele de castigator in teste ale produselor jetec undeva la nivelul primavara anul asta, cand m-a interesat pe mine inainte de a cumpara de la mediatec si am vrut sa vad de la cine aduc astia. Atunci am colindat si pe forumuri si despre jetec in romania nu erau opinii ca inca nu adusese nimeni, dar afara toata lumea lauda marca, nicidecum critici peste tot cum spui tu.

De unde am luat astea sunt si pozele cu certificatele si premiile, nu le-am mai copiat ca n-am rabdarea lui mediatecar. Mr. Green Rolling Eyes Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Citat:
International Standard EN ISO 14001:2004
The Board of Directors of the DCI group are fully committed to the International Standard EN ISO 14001:2004. Registration is a further endorsement of the company's policies and objectives which are to provide products of a higher quality with better service and value than our competitors and to comply with the needs and expectations of it's customers.

The Board of Directors are fully committed to preventing pollution and complying with current European Environmental legislation. Our products are designed to meet customer environmental requirements by using where possible recyclable materials and reducing packaging.
International Standard EN ISO 9001:2000

Registration signifies that our company has developed an approved set of procedures by which our operation is run and monitored. Many organizations decide to implement ISO 9001 and obtain registration because it assures customers that the company has a good 'Quality Management System' in place. Therefore quality standards are maintained, and will be improved.

This is a prestigious acknowledgement for any company, and our dedication and commitment to producing only the highest quality products is reinforced by this recognition.

The Queen's Award for Enterprise: Innovation 2004
DCI - Jet Tec received this prestigious award after producing their extralife technology. Allowing the consumer access to extra ink from their ink cartridge.
Jet Tec 'Extra life' cartridges feature a tiny microprocessor mounted on the cartridge that allows the printer to extract more ink from the cartridge (in some cases upto 100%) after it has initially given the signal that the ink has run out.

Total Digital Photography - Test Winner
'Total Digital Photography' magazine tested seven well known compatible ink cartridge brands... we are delighted to announce that Jet Tec® were the winners!
The following categories were used to compare the test prints...
COLOUR GRADATION, GREYSCALE AND TONE, SINGLE COLOURS
HIGH KEY, LOW KEY, SKIN TONES, SHARPNESS AND TEXT
The conclusion gave Jet Tec® an unbeatable rating of 9/10

Quality awards
4 Awards for our Canon® BJC3000/6000/S400... cartridges
Part no. 9233, 9243

Quality awards
2 Awards for our Canon® S200/S300/i450... cartridges
Part no. 6843, 6853

PC Professional - Quality award

PC Professional award for our Epson® 680/685/77... cartridges
Part no. 6503, 6513

Computer bild - Quality award

Computer bild award for our Epson® C64/C66/C84... cartridges
Part no. 9283B/C/M/Y

Quality awards
3 awards for our HP® remanufactured M57 cartridges
Part no. 10243

Quality awards
2 awards for our HP® remanufactured M56 cartridges
Part no. 10233

Quality awards
3 awards for our Epson® 810/820/830... cartridges
Part no. 8923, 8933

Quality awards
3 awards for our Epson® C82/CX5100... cartridges
Part no. 6603, 9183C/M/Y

LGA Quality Tested Award

LGA award for our HP® remanufactured M45 and M78 cartridges
Part no. 7093, 7173
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> Cartuse inkjet - probleme de exploatare/ Inkjet cartridges - operational issues Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community