Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse
Consumabilele sunt pasiunea noastra!
Vanzari online: www.mediatec.ro

FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Hp officejet 6110 all-in-one

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> IMPRIMANTE - opinii, raport calitate/pret si costuri pe pagina, discutii generale / Printers - opinions, quality/price ratio, general discussions
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
robu.andrei

Data înscrierii: 22/Ian/2009
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin Mai 22, 2009 1:21 pm    Titlul subiectului: Hp officejet 6110 all-in-one Răspunde cu citat (quote)

Am o problema cu un Hp officejet 6110 all-in-one.
Dupa ce il aprind imi da eroare la scanner.nu isi face initializarea corect.am desfacut capacul si am sters geamul insa la fel face.Cum ii pot reseta scannerul..sau o solutie pt aceasta problema

Va multumesc
Cu stima
Robu Andrei
Brasov
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Shofa

Data înscrierii: 21/Apr/2009

MesajTrimis: Vin Mai 22, 2009 2:35 pm    Titlul subiectului: reinstall? Răspunde cu citat (quote)

O prima solutie ar fi un reinstall, ce eroare iti da mai exact? pe calculator sau pe imprimanta? am patit si io ceva similar ( nu imi recunostea compu scaneru la un hp 5610 ) am reinstalat si am rezolvat problema.
Sus
robu.andrei

MesajTrimis: Vin Mai 22, 2009 4:58 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

nu pe calc....imi da eroare pe display....scanner failer
ce sa reinstalez?
Sus
mediatecar
Site Admin

Data înscrierii: 16/Noi/2007

MesajTrimis: Sâm Mai 23, 2009 7:13 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ia da-i o poza de-aproape la displayul ala sa vedem si noi eroarea.
Sus
robu.andrei

MesajTrimis: Sâm Mai 23, 2009 2:41 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

am sa ii fac luni
acum sunt acasa Smile
insa pe display spune scanner failer..atat ...si imi cere sa inchid imprimanta si sa o reaprind
Sus
mediatecar
Site Admin

MesajTrimis: Lun Mai 25, 2009 8:59 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ok, te rezolv cu conditia sa te descurci in engleza, ca nu stau acuma sa-ti traduc ce spun prietenii de prin tari straine, asadar:

Se pare ca problema ta e ca s-a depus praf in scanner, citeste aici:

Citat:
I bought this printer about a year ago, first it stopped printing from the computer and now when I am going to turn it on the scanner makes a grinding noise and then it displays a message that says " scanner failure" turn machine off and on again. I do it but it does not work.
I didnt want to go through the hassle of tech support and sending in my unit, so I decided to take a shot at fixing it myself. I unplugged the unit, removed the 3 screws above the glass, and the one screw on the right of the glass. Popped off the silver display (the plastic part that tells which each button is.) Revealed under is the button control panel. There is a locking button on the right side of the button control panel, I pushed it up and moved the whole panel over to the left. Lift that piece up and you are left with (2) tabs (one on each side) that hold the scanner onto the unit, I placed a flat screw driver under them and popped up the scanner. The top of the unit should be loose, I kept all the cables plugged in and carefully turned over the top of the unit.

My problem seemed to be a dirty glass, it was foggy and dirty so I used eyeglass cleaner and a soft shirt. Reversed the steps and my unit is working like new! Saved me tons of time with tech support, shipping the unit and the time without it

Altul zice:
Citat:
Happy to report a successful fix using the advice. Some additional tips for the next "adventurer":

1. The button control panel locking "button" is not so much a button as it is a "latch" - located just to the right of center at the bottom of the panel.

2. Make sure all ribbons and cables are properly seated and out of the way of moving parts before resetting the top.

3. The source of the problem seemed to be the cleanliness of the underside of the glass closest to the scanner motor - ours was extremely clouded for some reason. I read somewhere else that the scanner carriage can't tell that it's "home" unless it can clearly read the white line on the underside of the scanner table.

4. I also cleaned and lubricated the rod, belt, gears, and carriage - which I'm sure didn't hurt but not sure helped.

5. Took me 3 or 4 tries before carriage finally found "home" and unit worked.

Hope this helps someone else.

Si altul:
Citat:
Having gone through an hour long "Real Time Chat" with HP, who after telling me to repower it god knows how many times, eventually gave up and said, hardware issue take it to a sevice centre, I came across this site as a last resort.

After getting this advie, I thought why not, nothing else to lose its going in the bin anyway, and wow what a difference

Glasses cleaner on both sides of the scanner glass, WD40 on the slide rods, (scanner & cartridge), clean water on a soft cloth on the encoder strip, and it is like a new machine

Thanks everyone

Deci e clar ca e murdarie, ia si curata si tu si descrie pe urma cum ai facut.
In romana desigur! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Sus
robu.andrei

MesajTrimis: Lun Mai 25, 2009 9:02 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

mersi mult.chiar acum ma duc sa o rezolv:D
Sus
mediatecar
Site Admin

MesajTrimis: Lun Mai 25, 2009 9:05 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Bafta. Tine minte ordinea de demontare LOL!
Sus
robu.andrei

MesajTrimis: Vin Mai 29, 2009 3:52 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Revin in legatura cu imprimanta hp officejet 6110.
Am urmat pasii de care mi-ati spus.Am demontat capacul si am curatat optica, dupa care am montat la loc capacul.Am aprins-o si parea sa fie ok.Dupa ce am inchis-o si deschis-o de cateva ori....a 3 oara face la fel...acelasi mesaj pe display...SCANNER FAILURE dupa care imi spune sa sting imprimanta si sa o reaprind.Dupa ce fac acest lucru isi face ok initializarea.
Nu mai stiu ce ii pot face...am mai cautat si eu solutii insa nimic.
Poate o sa gaseasca cineva raspuns la problemuta asta.

Va doresc un weekend placut.

Cu stima Robu Andrei
Sus
mediatecar
Site Admin

MesajTrimis: Sâm Mai 30, 2009 12:08 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Auzi?... De unde esti, boierule? Ca imprimanta asta deja isi batejoc de noi, dreaq!...
Ce zici s-o incalecam p'un curier si s-o aducem de aia 12 lei la Arad s-o reciclam un pic, ca e prea de tot! Si asa nu te fol de ea, nu?
Sus
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Mediatec - Depozitul de Cartuse -> IMPRIMANTE - opinii, raport calitate/pret si costuri pe pagina, discutii generale / Printers - opinions, quality/price ratio, general discussions Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum